جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام ناصر هدایتی

حوزه / رئیس اداره تبلیغات اسلامی بجنورد گفت: حضرت معصومه (س)الگو و اسوه ی کاملی برای تمام دختران جامعه اسلامی است.

حجت الاسلام ناصر هدایتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، با تاکید بر اینکه تمام بانوان  و دختران باید تبعیت از آن حضرت را در همه عرصه های زندگی مدنظر قرار دهند، اظهار داشت: حضرت معصومه (س) در صحنه های علم، ایمان، عرفان، سیاست و حمایت از مقام ولایت، بسیار درخشنده بود.

وی عفت و پاکدامنی را از دیگر صفات کریمه اهل بیت خواند و افزود: حضرت معصومه (س) با توجه به اینکه عمر کوتاهی داشتند، لیکن همواره در طول دوران حیات پربرکتشان عفیف و پاکدامن بوده و بیشتر به عبادت مشغول بودند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بجنورد تصریح کرد: آن حضرت در نزد پدر و برادر بزرگوارش معارف دین را به گونه ای آموختند، که در سنین قبل از بلوغ به مرحله ای رسیدند که توانستند پاسخ دهنده سوال های مومنان و ارادتمندان به ائمه اطهار و اهل بیت (ع) باشد.

حجت الاسلام هدایتی با اشاره به مجاهدت ها و تلاش های حضرت معصومه (س) در راه دین خدا، گفت: آن حضرت با فداکاری و گذشتن از موقعیت و جایگاهی که در آن قرار داشت، با هدف اقامه دین خدا، سفری دشوار و سخت را به سمت ایران آغاز کرد.

وی با بیان اینکه به برکت وجود نازنین حضرت معصومه (س) است که ما امروز شاهد نشر و گسترش فرهنگ اهل بیت از شهر قم به تمام دنیا هستیم، اظهار داشت: وجود حضرت معصومه قم را به لحاظ فرهنگی و دینی غنی و نورانی ساخت و به عنوان پایگاه فرهنگی و دینی به جهان معرفی کرد.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha