جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شیخ ماهر عبدالرزاق

حوزه/ به هلاکت رسیدن تعدادی از سربازان صهیونیست در قدس اشغالی موجب سربلندی امت اسلام شد و این واقعیت را به یاد دولت های عربی حامی تروریسم تکفیری انداخت که مساله فلسطین همچنان زنده است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شیخ ماهر عبدالرزاق رئیس جنبش الاصلاح و الوحدة لبنان از اقدامات اولیه میشل عون رئیس جمهور لبنان و سرعت بخشیدن به پرونده های معلق کشور در زمینه قانونگذاری و مبارزه با تروریسم و سامان دادن به اقتصاد کشور تقدیر کرد و از احزاب و جریان ها و مردم لبنان خواست حمایت های خود از ارتش و مقاومت را بیشتر کنند، چون ارتش و مقاومت هستند که هر وقت نیاز باشد در مقابل صهیونیست ها و تکفیری ها می ایستند.

عبدالرزاق در بخش دیگر از سخنان خود هلاکت چهار صهیونیست در روز گذشته در فلسطین اشغالی را تبریک گفت و افزود: این اقدام مردم فلسطین در پاسخ به جنایت های صهیونیست ها و شهرک سازی های آنها در سرزمین های اشغالی است و اشغالگران باید بدانند که در سرزمین های اشغالی امنیتی نخواهند داشت و باید به همان جایی بروند که از آن آمده اند، زیرا این سرزمین فلسطینی بوده و خواهد ماند.

این روحانی اهل سنت لبنان در ادامه به مادران مجاهدان مقاومت فلسطین، لبنان و سوریه به مناسبت روز شهید فلسطینی تبریک گفت و افزود: شهدا در دل های ما زنده هستند و از آنها درس فداکاری و ایثار فرا می گیریم و فلسطین نیز همواره به عنوان قبله مجاهدان باقی خواهد ماند.

وی خاطر نشان کرد: به هلاکت رسیدن تعدادی از سربازان صهیونیست در قدس اشغالی موجب سربلندی امت اسلام شد و این واقعیت را به یاد دولت های عربی حامی تروریسم تکفیری انداخت که مساله فلسطین همچنان زنده است و مبارزه با اشغالگران ادامه دارد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha