پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کلاس درس طلاب

حوزه/ شوراي استاني و مديريت حوزه علميه خراسان شمالي در پی ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی، با انتشار پیامی همه دروس و امتحانات حوزه علمیه خراسان شمالی را امروز دوشنبه ۲۰ دی ماه تعطیل اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خراسان شمالی، در پیام شورای استانی و مدیریت حوزه خراسان شمالی آمده است: ارتحال جانكاه مجاهد خستگي ناپذير، يار ديرين امام و رهبري معظم انقلاب اسلامي حضرت آيت الله هاشمي رفسنجاني (ره) را به مقام معظم رهبري، حوزه هاي علميه و مردم شريف ايران و خانواده گرامي شان تسليت عرض مي نماييم و رحمت پروردگار را براي آن مرحوم مسئلت داريم.

تلاش هاي بي وقفه آن انديشمند سياستمدار از ابتداي مبارزات امام بزرگوار  در دوران سخت جهاد عليه رژيم ستمشاهي و سپس در همراهي با امام و رهبري انقلاب  همواره در فراز و نشيب هاي اين نهضت مقدس اثر گذاري خاص خود را داشته  و نيز  خدمات  چشمگير ايشان به نظام مقدس جمهوري اسلامي  در دوران تصدي مسئوليتهاي خطير آن مرحوم مورد تقدير رهبري معظم و مردم ولايتمدار ايران اسلامي و نيك انديشان ،عالمان و فرزانگان است.

اكنون كه اين يار و همراه انقلاب به ديار باقي سفر كرده است اميد است همه دلسوزان انقلاب و نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران با حضور باشكوه در مجالس يادبود آن فقيد سعيد حول محور وحدت، با آرمانهاي انقلاب و اهداف امام راحل  و شهداي عزيز ايران اسلامي و نيز تلاشها و مجاهدت هاي همه استوانه هاي انقلاب تجديد ميثاق نمايند.

از قادر متعال خواستاريم با توجه به مجاهدت ها و سوابق درخشان اين عالم فرهيخته ايشان را با اولياء الهي، استاد و مراد خويش امام راحل عظيم الشان محشور گرداند.

شوراي استاني و مديريت حوزه علميه خراسان شمالي همچنین اعلام کرد: همه دروس حوزه علميه خراسان شمالی در سطوح تحصيلي برادران و خواهران در روز دوشنبه 20 دیماه 95 تعطيل است.

همچنین در پیام شوراي استاني و مديريت حوزه علميه خراسان شمالي آمده است: تمام امتحانات اين روز نیز به همین مناسبت لغو مي باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha