جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله هاشمی رفسنجانی

حوزه/ مراسم سوگواری درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، با حضور علما و روحانیون خوزستان، در حسینیه بقیه‌الله اهواز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در اهواز، مراسم سوگواری درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، امروز با حضور علما، فضلا، روحانیون، مسئولان و سایر آحاد و اقشار جامعه در حسینیه بقیه‌اللة(عج) اهواز برگزار شد.

در این مراسم که از سوی آیت‌الله موسوی جزایری، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان و همچنین استاندار خوزستان برگزار شد، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن‌زاده، امام جمعه اهواز، به بیان ابعاد و ویژگی‌های شخصیتی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و همچنین اقدامات ارزشمند این مرحوم در دوران قبل و پس از پیروزی انقلاب پرداخت.

وی با بیان اینکه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی سال‌های زیادی را در همراهی با امام طی کردند، گفت: ایشان پیش از انقلاب، با پست سر گذاشتن شکنجه‌ها مشقت‌های فراوان، حضرت امام خمینی(ره) را در به ثمر نشاندن انقلاب همراهی کرده و به‌عنوان یکی از یاران صدیق ایشان خدمت گذار انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بودند.

بنا بر این گزارش، پس از سخنان امام جمعه موقت اهواز، ذکر مصیبت حضرت فاطمه معصومه(س) توسط یکی از مداحان اهوازی قرائت و یاد و خاطره آیت‌الله هاشمی رفسنجانی که درگذشت ایشان، مصادف با شب رحلت آن بانوی مکرمه بود، گرامی داشته شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha