پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین احمد مبلغی

حوزه/ رئیس مرکز تحقیقات مجلس شورای اسلامی، در پیامی ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» متن کامل پیام حجت الاسلام والمسلمین احمد مبلغی عضو مجلس خبرگان رهبری به مناسبت ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی به شرح زیر است.:
 ارتحال یار نزدیک امام راحل و یاور و همرزم دیرین مقام معظم رهبری، رئیس مجمع تشخیص مصلحت حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی را به رهبر معظم انقلاب اسلامی، مراجع معظم، ملت شریف ایران، مسؤولان محترم نظام و خانواده داغدار آن مرحوم تسلیت عرض می کنم.
 رویکرد تاریخ ساز و به یادماندنی این شخصیت به مقوله مهم پیشرفت با ابعاد معنوی، اقتصادی، اخلاقی و اجتماعی از جمله اصلی ترین مؤلفه های این شخصیت برجسته انقلاب اسلامی بود. ایشان در کلان، حرکتی  اسلامی را مبتنی بر عمق بخشی به وحدت ملی و توسعه بخشی به وحدت اسلامی  تعقیب می کرد.
در نگاه و رفتار این عزیز سفرکرده، اسلام دینی مکتب ساز و تعالی بخش و پویا، انقلاب فرصتی تاریخی، حرکت بخش و حائز پیام های ارزشمند برای انسان، رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز محور و چارچوب روابط و مناسبات به شیوه ای استوار و لازم الاتباع، و مردم منبعی معنا بخش، روح افزا و اصالت بخش به شمار می آمدند.
  آیت الله هاشمی در پیچ و خم سیاست، صادقانه کوشید تا ارتباط میان این سه مولفه مهم را، با همه توان و همت خود،حفظ کند و به آن تداوم بخشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha