جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حوزه

حوزه/ فقه ناب جعفری، پویا، با نشاط و متعالی است که برای کلیه زمان ها برنامه داشته و به خوبی پاسخگوی نیاز های زمان می باشد.

حجت الاسلام حسین ثابت عیار در گفت و گو با خبر نگار خبرگزاری «حوزه» در همدان در مورد اهمیت بحث رشد و تعالی حوزه علمیه، گفت: خداوند انسان ها را به رشد و تعالی دعوت می کند و برای تمام جهات آن ها برنامه دارد.

مسئول طرح هجرت همدان تصریح کرد: حوزه های علمیه هرگز سکون و توقف را جایز نشمرده و سعی در پیشرفت و به روز رسانی اطلاعات و دست آورد های خود داشته تا جامعه به رشد و بالندگی لازم برسد.

وی خاطر نشان کرد: فقه ناب جعفری پویا، با نشاط و متعالی است که برای کلیه زمان ها برنامه داشته و به خوبی پاسخگوی نیاز های زمان می باشد.

حجت الاسلام حسین ثابت عیار با بیان این که از نشانه های رشد و بالندگی در حوزه علمیه می توان پایبندی به مبانی و ارزش های اسلام اشاره کرد که در تند باد های حوادث تغییر نکرده و نخواهد کرد، ابراز داشت: از دیگر مصادیق رشد تعالی حوزه سوق دادن انسان ها به سمت انسان کامل و شناساندن آن ولزوم تبعیت از این شخصیت الهی در هر زمان می باشد.

وی در پایان افزود: حوزه علمیه در هر زمانی هوشیار بوده و مقابل دشمنان اسلام و انسانیت ایستادگی کرده تا مردم را از نقشه های آنان بر حذر دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha