جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام ناصر محمدی

حوزه / استاد حوزوی، درس بدون معنویت را بی فایده خواند و گفت: معنویت یعنی دوری از گناه، نزدیک شدن به ائمه اطهار(ع)، تلاوت قرآن، نماز شب خواندن، دوری از محرمات و ...، که اگر یک طلبه بتواند از این فضایل برخوردار باشد، بی شک به درجات بالا خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت الاسلام سید ناصر محمدی، در جمع طلاب مدرسه علمیه خان یزد با تسلیت وفات حضرت معصومه(ص)، ضروری ترین کار امروز طلاب را کسب اخلاق، معنویت و تقوا برشمرد و گفت: تقوا و پاکدامنی باید اولویت هر طلبه باشد.

وی با تاکید بر خوب درس خواندن طلاب، درس بدون معنویت را بی فایده خواند و اظهار داشت: معنویت یعنی دوری از گناه، نزدیک شدن به ائمه اطهار(ع)، تلاوت قرآن، نماز شب خواندن، نماز اول وقت خواندن ، دوری از محرمات و ...، که اگر یک طلبه بتواند از این فضایل برخوردار باشد، بی شک به درجات بالا خواهد رسید.

این استاد حوزوی  با بیان اینکه طلاب یزدی پس از گذراندن مقطعی از دروس حوزوی بایستی برای پیشرفت علمی به قم سفر کنند گفت: قم امروزه پایگاه شیعه و علم و دانش است و طلاب می توانند با استفاده از تجارب علمای برجسته از نظر علمی و فقهی خود را جامع و کامل کنند.

313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha