جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جامعه الزهرا(س)

حوزه/رئیس اداره امور اساتید جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) از آغاز برگزاری دوره آموزشی «طرح معرفت» ویژه اساتید این موسسه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حجت‌الاسلام‌ و المسلمین ولی‌اله هاشم‌پور  یکشنبه با اعلام این خبر، گفت: کلاس‌های طرح معرفت مقدماتی ویژه اساتید جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) از روز شنبه، ۱۸ دی ماه سال جاری آغاز شد و تا روز ۲۹ دی ماه ادامه خواهد داشت.

وی از افتتاحییه‌ی دوره خبر داد و گفت: جلسه افتتاحیه با حضور ا بانو گل‌گیری از اساتید حوزه خواهران برگزار شد که در شرح حدیثی از امام رضا (علیه السلام) به بیان فضیلت معرفت نسبت به سایر اعمال از جمله نماز و روزه و حج و ... پرداخت.

رئیس اداره امور اساتید جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) افزود: بانو  گل‌گیری در باب ضرورت دروس مبانی اندیشه اسلامی تصریح کرد که در این دروس، یک علم زیر بنایی به طلاب داده می­ شود که همه‌ی شناختها و دانسته‌های خود را می­توانند با آن محک بزنند».

حجت‌الاسلام‌والمسلمین هاشم‌پورتصریح کرد: دوره آموزشی «طرح معرفت» و کارگاه­های «روش تدریس» و «ارزشیابی و طرح سوال»  با هدف دانش­افزایی و ارتقای بیش از پیش سطح علمی اساتید جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) برگزار می‌شود

وی یادآور شد: اساتیدی که با موفقیت دوره ها را بگذرانند، در طبقه‌بندی اساتید از امتیاز بالایی برخوردار بوده و در لیست برنامه­های درسی گروه‌های علمی در اولویت تدریس قرار می­گیرند.

رئیس اداره امور اساتید، سلسله دروس مبانی اندیشه اسلامی را از جمله دوره‌های این طرح عنوان کرد و ادامه داد: دو کلاس «معرفت‌شناسی» با حضور دکتر «جهانبخش» و دکتر «ابوترابی» و کلاس «خداشناسی فلسفی» با حضور دکتر «سربخشی» از شنبه ساعت ۹ صبح شروع شد.

وی با بیان این که کانال تلگرام اساتید جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) با نشانی «۲۱۵۹ asatid» راه‌اندازی شده است، گفت: اساتید این موسسه می‌توانند جهت اطلاع از کلیه اخبار اساتید و کلاسهای ویژه ایشان به این کانال مراجعه کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha