جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام غلامعلی صفایی بوشهری

حوزه/ امام جمعه بوشهر گفت: عمق حماسه در سال ۹۴ هنوز برای تحلیل گران مشخص نیست، گفت: حماسه ۲۲ دی ماه ۹۴ در ردیف حماسه تسخیر لانه جاسوسی می باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حجت الاسلام و المسلمین غلامعلی صفایی بوشهری، امروز در نشست فرماندهان و حماسه آفرینان سالروز 22دیماه، با گرامیداشت فرا رسیدن این روز و دستگیری تفنگداران آمریکایی در خلیج فارس اظهار داشت: منطقه دوم دریایی قطعا در تاریخ ایران، بوشهر و اسلام برگ زرینی در قدرت و هوشمندی و ولایتمداری و حضور به موقع رقم زده است.

وی با اشاره به حماسه 22 دی ماه سال گذشته بیان کرد: عمق حماسه در سال 94 هنوز برای تحلیل گران مشخص نیست و حماسه ای در برابر توطئه های استکبار بود؛ آمریکا در جامعه بین الملل طرح کنارگذاری ایران و پروژه تضعیف جمهوری اسلامی را در دستور کار داشت که با حماسه 22 دی ماه نقش برآب شد.

وی افزود: کسانی در پی به زانو درآوردن ایران اسلامی بودند، خوشان به زانو در آمدند و دستشان بالای سرشان رفت؛ حماسه 22 دی ماه 94 در ردیف حماسه تسخیر لانه جاسوسی می باشد.

حجت الاسلام و المسلمین صفایی بوشهری افزود: کلمه به کلمه حماسه 22 دی ماه باید با طلا در صفحه تاریخ ثبت شود و این حماسه آسمانی که توسط نیروی دریایی سپاه منطقه دوم ثبت شد کار بزرگی بود و مایه عزت ایران است.

امام جمعه بوشهر بیان داشت: رضایت و خوشحالی مقام معظم رهبری قطعا باعث رضایت و خوشحالی امام زمان(عج) گردید و این نشان از کار بزرگ نیروی دریایی سپاه بود.

حجت الاسلام و المسلمین صفایی در ادمه به تشریح تاریخچه دریا و مناقشات دریایی در تاریخ دریانوردی پرداخت و گفت: تاریخ دریانوردی همیشه نشان عظمت ایران داشته و کار بزرگ نیروی دریایی سپاه، حلقه آخر این عظمت بود و به راستی کار خدا بود که به دست شما به ثمر رسید.

وی مجهزترین عنصر اقتدار را تقوای الهی عنوان کرد و گفت: تجهیزات بخش اندکی از اقتدار است؛ سپاه پاسداران رکن مستحکم دفاع از نظام و جمهوری اسلامی است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha