پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام ابوترابی فرد

حوزه / حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی سالها عمر با برکت خویش را در راه اعتلای اسلام ناب محمدی و به ثمر رسیدن و بالندگی انقلاب شکوهمند اسلامی سپری کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسن ابوترابی فرد در گفتگو با خبرنگار  خبرگزاری «حوزه» در قزوین به ابعاد شخصیتی این شخصیتی آیت الله هاشمی رفسنجانی پرداخت و اظهار کرد: همراهی آن بزرگ مرد تاریخ معاصر ایران و استوانه مستحکم نظام مقدس جمهوری اسلامی با حضرت امام خمینی (ره)  در دوران های سخت و پر فراز و نشیب نهضت اسلامی و تحمل آزارها رنج ها و شکنجه ها، پذیرش مسئولیت های خطیرو خدمات ارزنده و بی بدیل آن اندیشمند و سیاستمدار برجسته و اخلاق مدار، هیچ گاه از حافظه تاریخی ملت فهیم ایران فراموش نخواهد شد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: این یار دیرین انقلاب و رهبری یک عمر مجاهدت کرد تا انقلاب اسلامی به رهبری امام عزیز شکل بگیرد و برای پیروزی انقلاب رنج زندان و شکنجه‌های سخت را به جان خرید.

وی با اشاره  به  تلاش بی وقفه آیت الله هاشمی رفسنجانی در به ثمر رسیدن انقلاب و استمرار آن اظهار کرد: آن مرحوم عمر خویش را برای ترویج انقلاب و برای پیروزی اسلام صرف کرد.

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد عنوان داشت: مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی مورد اعتماد امام(ره) بودند و بعد از امام راحل نیز، مقام معظم رهبری به ایشان اعتماد داشت و مراودات او با رهبری پیوسته باقی بود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان این که برای خدمت به نظام اسلامی همواره در تبعیت از ولی فقیه از هیچ تلاشی فروگذار نکرد، ابراز داشت: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی انصافا از استوانه ها و ارکان نظام جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha