پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام والمسلمین ابوالفضل مصطفایی

حوزه / مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون قزوین گفت: ظلم ستیزی از شاخصه های مهم ملت ایران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین ، حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی، امروز در یادواره شهدای رسانه قزوین که در مسجد امام خمینی (ره) برگزارشد، به اشاره به توافق‌نامه برجام اظهار کرد: امضای توافق‌نامه برجام باعث شد که ما از هدف اصلی که دستیابی به اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل بود، تا حدودی فاصله بگیریم، ولی ما هنوز از اصولمان عقب نشینی نکرده و به آن پایبند هستیم.

وی  با اشاره به عملی شدن تمام تعهدات ایران، ادامه داد: اقدامات ایران در برجام کاملا خردمندانه بود، ولی متاسفانه آمریکا بار دیگر عهدشکنی کرد و بندهای برجام را نادیده گرفت.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون قزوین در ادامه  با بیان آیاتی از قرآن کریم در خصوص استکبارستیزی، مطرح کرد: در قرآن همواره به استکبارستیزی تاکید شده و در برجام نیز علیرغم زحمات و تلاش‌های بسیار تیم مذاکره ایران به دلیل خوی استکباری و ستیزه‌جویانه طرف مقابل، پیشرفت چندانی حاصل نشد.

وی ادامه داد: جان‌کری بارها در سخنانش گفته که  ما بار دیگر توانستیم با اقدامات سخت‌گیرانه ایران را محدود کنیم و عقب راندن ایران در بحث موشکی یکی دیگر از خواسته‌های آمریکایی‌ها است .

حجت الاسلام مصطفایی تصریح کرد: گوش فرادادن به فرمایشات رهبری، پایبندی به اصول کشور، اتکا به تولیدات داخلی و چشم ندوختن به دست دشمن از اصلی‌ترین عوامل دستیابی به موفقیت است.

وی ضمن اشاره به آیات قرآن خاطرنشان کرد: همان‌طور که در قرآن نیز امر شده در کارها و رسیدگی به آرمان‌ها باید استقامت کرد و کوتاه نیامد، چراکه مقاومت عاملی مهم در نیل به پیروزی می باشد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha