شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام مجتبی قائد امینی

حوزه / مشاور استاندار در امور روحانیون استان قزوین گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی سیاستمداری بی بدیل و از چهره های بزرگ جهان اسلام بود که نقش موثری در سیاست های جهانی و منطقه ای نظام جمهوری اسلامی ایران ایفا کرد.

حجت الاسلام مجتبی قائد امینی درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین با تسلیت ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی، به ابعاد شخصیتی این مرد مبارزه وسیاست در نظام جمهوری اسلامی اشاره واظهار کرد: آیت الله رفسنجانی از چهر های ناب نظام جمهوری اسلامی ایران بود که تحت رهبری امام خمینی (ره) نظام کنونی را به میراث گذاشتند و هم اکنون افتخار جهان اسلام محسوب می شود.

حجت الاسلام امینی خاطرنشان کرد: وی از چهره های ماندگار نظام جمهوری اسلامی ایران است که با محوریت امام خمینی (ره) تحولات بزرگ جهانی را رقم زد.

 وی افزود:  آیت الله هاشمی رفسنجانی قبل از انقلاب، حین نهضت و پس از انقلاب از شخصیت‌های بزرگ انقلاب اسلامی ایران بود و به حق می‌توان ایشان را از استوانه‌های انقلاب اسلامی دانست .

مشاور استاندار در امور روحانیون استان قزوین با اشاره به اینکه آیت الله هاشمی رفسنجانی در زمان رژیم شاهنشاهی شکنجه‌های زیادی را متحمل شد و پیامدهای تبعیت از امام(ره) و نهضت امام(ره) را به جان خرید، ابراز کرد: پایداری ایشان و حمایت از امام خمینی(ره) اسوه و الگو برای تمامی اطرافیان ایشان بود.

وی ادامه داد:  خطبه ها و تحلیل های روشنگرانه آن مرحوم نشان دهنده این بود که همواره در خط امام راحل و علاقه مند به ولایت و رهبری بود.

حجت الاسلام امینی تصریح کرد: مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی با دلسوزی، تدبیر و تجربه بی نظیر خود کشور را از تنگنا ها و گردنه های هولناک و سخت عبور داده و همواره بزرگترین پشتیبان رهبر انقلاب بود.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha