جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله سید محمد سعید حکیم

حوزه/ جنگ ما با تروریست ها برای دفاع از اعتقادات است و از این رو رفتار و عملکرد ما باید موجب دفاع از اعتقادات و تثبیت آن باشد و کاری انجام ندهیم که بر خلاف اعتقادات و باورهای اسلام باشد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»،‌ گروهی از رزمندگان نیروهای بسیج مردمی عراق با حضرت آیت الله سید محمد سعید حکیم از مراجع تقلید عراق دیدار و از رهنمودهای ایشان بهره مند شدند.

آیت الله حکیم از نیروهای بسیج مردمی خواستند رفتار آنها بر اساس اخلاق اهل بیت علیهم السلام باشد و حافظ مال و ناموس مردم باشند و هرکدام از آنها نماینده شایسته ای برای اهل بیت علیهم السلام باشد و نمازهای خود را در اول وقت به جا بیاورند و موازین شرعی را رعایت کنند و مراقب باشند گرفتار توطئه های دشمن نشوند و بدانند که جان مسلمانان نزد خداوند محترم و عزیز است.

ایشان افزودند: جنگ ما با تروریست ها برای دفاع از اعتقادات است و از این رو رفتار و عملکرد ما باید موجب دفاع از اعتقادات و تثبیت آن باشد و کاری انجام ندهیم که بر خلاف اعتقادات و باورهای ما باشد؛ چراکه شما در راه عقیده خود می جنگید و از این رو باید در این راه پاک باشید و خود را از پلیدی ها و آلودگی ها دور سازید و سخن امام صادق علیه السلام را به یاد داشته باشید که فرمود: ای شیعیان! موجب زینت ما باشید و مایه زشتی ما نباشید و به مردم سخن نیک بگویید..

این مرجع تقلید در ادامه از نیروهای بسیج مردمی خواستند در انجام فرائض خود کوتاهی نکنند، چراکه امیرالمؤمنین علیه السلام نیز در حال جنگ همواره مراقب ادای نماز اول وقت بود تا جایی که برخی از اصحاب ایشان از این امر تعجب کردند و حضرت به آنها فرمود: ما برای رسیدن به پادشاهی و حکومت نمی جنگیم، بلکه برای نماز می جنگیم و به همین خاطر شما نیز باید نماز خود را در اول وقت ادا کنید و در عین حال مراقب دشمنان نیز باشید.

توصیه آیت الله العظمی حکیم به نیروهای بسیج مردمی عراق

توصیه آیت الله العظمی حکیم به نیروهای بسیج مردمی عراق

توصیه آیت الله العظمی حکیم به نیروهای بسیج مردمی عراق

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha