جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تشییع پیکر آیت الله هاشمی

حوزه / مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی گفت: مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی همواره به استمرار انقلاب اسلامی می‌اندیشید.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام تقی عزیزی، امروز در آیین بزرگداشت ارتحال آیت‌الله هاشمی رفسنجانی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام در مسجد انقلاب بجنورد اظهار داشت: ملت ایران اسلامی حقیقتا از فقدان آیت‌الله رفسنجانی می‌سوزد.

وی افزود: این عالم مجاهد سال‌های زیادی از عمر با برکتشان را در زندان‌های رژیم سپری کرده و سختی‌ها و شکنجه های زیادی را تحمل کردند و در طول مبارزات علیه رژیم طاغوت با امام راحل (ره) در انقلاب همراه می‌شود.

حجت الاسلام عزیزی تصریح کرد: این عالم مبارز و فقید، مجاهدت‌های زیادی را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی انجام داده و در مسیر اعتلای این نظام تلاش های فراوانی داشتند.

وی با اشاره به فرازهایی از پیام رهبری به مناسبت ارتحال آیت‌الله هاشمی رفسنجانی گفت: البته اختلافات نظرهایی وجود داشته، اما هیچ‌گاه باعث نشده تا نقشه شوم دشمنان قسم خورده نظام اسلامی و انقلاب به نتیجه برسد و این تلاش‌ها خنثی‌شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی تصریح کرد: مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی هیچ‌گاه سیاست را برای رسیدن به اهداف خویش قرار نداد و همواره به استمرار انقلاب اسلامی می‌اندیشید.

وی با بیان اینکه امروز با ارتحال آیت‌الله رفسنجانی خدمت این شخصیت از ما گرفته‌شده است، گفت: اکنون فضای معنوی خوبی بعد از ارتحال آیت‌الله هاشمی رفسنجانی ایجاد شد که باید این روحیه تداوم داشته باشد.

حجت الاسلام عزیزی با اشاره به حضور باعظمت ملت ایران در آیین تشییع و خاکسپاری این عالم مجاهد اظهار داشت: عظمتی که مردم در آیین تشییع آیت‌الله رفسنجانی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام آفریدند باعث شکوه و عظمت ایران اسلامی بیش ‌از پیش شد.

وی با تاکید بر اینکه لازم است تا همیشه اعتدال و تحول و صبوری را در اولویت خود قرار دهیم و در این مسیر حرکت کنیم، گفت: اساسا ما درسی که در این چند روز گرفتیم این بوده که آنچه باعث استمرار خدمات افرادی چون آیت الله هاشمی شده وحدت کلمه بوده و باید خوبی های همدیگر را ببینیم و همواره در کنار هم باشیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha