جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام و المسلمین غلامعلی صفایی بوشهری

حوزه / نماینده ولی فقیه در استان بوشهر در سالروز دستگیری تفنگداران آمریکایی در خلیج فارس گفت: ایران اسلامی از هیچ ابرقدرتی هراس ندارد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام و المسلمین غلامعلی صفایی بوشهری ، امروز در مراسم بزرگداشت حماسه 22دی ماه روز دستگیری تفنگدارن آمریکایی در خلیج فارس، با گرامیداشت یاد خاطره شهدای خلیج فارس گفت: این حماسه بزرگ در تاریخ سیاسی و نظامی جهان اسلام برگ زرین و بی نظیر بود.

نماینده ولی فقیه در استان استان بوشهر با بیان اینکه حماسه دستگیری متجاوزان به دست بزرگ مردان اسلام و ایران بود اظهار داشت : بعد از مذاکرات برجام و توافقات بسیاری از خام اندیشان سیاسی جهان در محاسبات خود این گونه اندیشیدند که ایران در موقعیتی قرار دارد که می توان نهایت عملیات تضعیف در عرصه سیاسی، اقتصادی و علم و فن آوری را بر آن اعمال کند.

وی با اشاره به اینکه آمریکا به تمامی نیروهای طراح در سطح وسیع دستور تضعیف نظام اسلامی را داده است، گفت: آنها در یک هجمه وسیع جهانی ایران را مورد تهدید قرار دادند.

نماینده ولی فقیه در استان ضمن بیان اینکه در مجامع سیاسی و اقتصادی تحریم ها و تهدیدها تشدید شد، عنوان داشت: دشمنان، نظام اسلامی ایران را در یک فضای تنگنا آفرین تحت فشار قرار دادند.

وی با بیان اینکه آنها آخرین ضربه در پسابرجام به ایران وارد کردند، گفت: دشمنان می خواستند ایران را مهار و از بین ببرند و از هم پاشیده کنند اما خداوند بهترین که تدبیر کنندگان است، سال گذشته یاری به ایران اسلامی رساند و نیروهای قدرتمند نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که هفته ی قبل از آن مانور های لازم در آن منطقه دیده بودند و منطقه در سیطره این نیروها بود، با دستگیری تفنگداران، تمامی پروژه های تضعیف در پسابرجام و تهدید ها را به هم ریختند.

وی خاطرنشان کرد : این کار نیروی دریایی سپاه در عرصه دستگیری تفنگداران به تمامی جهان این نکته را یادآور شد که دست خداوند تدبیر همه تدبیرهاست.

حجت الاسلام و المسلمین صفایی بوشهری با بیان اینکه ایران اسلامی از هیچ ابرقدرتی هراس ندارد اظهار داشت: آمریکا در محاسبات جهان استکبار خود را ابر قدرت می داند و درصدد تضعیف ایران بود، اما با حماسه ۲۲ دی با این حماسه معادلات آن ها برهم زده شد.

امام جمعه بوشهر در پایان با اشاره به اینکه حماسه 22دی ماه کار خدا به دست نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود گفت: این حماسه برگ زرین برای تاریخ جهان اسلام بود که به قلم سپاهیان به ثبت رسید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha