پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام قدیر محمدیان/ امام جمعه اسفراین

حوزه / ملت ایران هر گز بزرگان و انقلابیون را فراموش نخواهند کرد زیرا مردم شریف ایران قدر شناس و آگاه به مسائل روز هستند و هرگز اجازه نخواهند داد تا دشمنان اسلام و انقلاب بین مسئولان، مردم و رهبری فاصله ایجاد کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خراسان شمالی، حجت الاسلام قدیر محمدیان، پیش از ظهر امروز در آیین بزرگداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی، ضمن تسلیت ارتحال این عالم مجاهد اظهار داشت: این عالم بزرگوار، یار دیرین امام خمینی (ره) و از دوستان نزدیک مقام معظم رهبری بودند.

وی با بیان اینکه این عالم ربانی، فرهیخته و مبارز انقلاب اسلامی شخصیتی کامل و جامع داشت، افزود: آیت الله هاشمی رفسنجانی با تحمل همه سختی ها و مشکلات ناشی از کارها و مسئولیت ها، هیچ گاه وظایف خود در لباس روحانیت را نیز فراموش نکرد و در منبر رفتن ها، کتاب نوشتن ها و ضدیت با استبداد و استعمار پیشگام بود.

حجت الاسلام محمدیان با اشاره به فعالیتهای آیت الله هاشمی رفسنجانی در جریان مبارزات علیه رژیم ستم شاهی افزود: آیت الله هاشمی در مبارزات انقلابی خود محکم ایستاد و با رژیم ستم شاهی مبارزات خود را ادامه داد تا انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.

رئیس شورای فرهنگ عمومی اسفراین در ادامه از حضور مردم ایران در تشییع پیکر آیت الله هاشمی رفسنجانی قدردانی کرد و گفت: ملت ایران هر گز بزرگان و انقلابیون را فراموش نخواهند کرد زیرا مردم شریف ایران قدر شناس و آگاه به مسائل روز هستند و هر گز اجازه نخواهند داد تا دشمنان اسلام و انقلاب بین مسئولان، مردم و رهبری فاصله ایجاد کنند.

وی خاطرنشان کرد:رحلت جانگذار آیت الله هاشمی رفسنجانی را به محضر مبارک مقام معظم رهبری و همه ملت انقلابی ایران اسلامی تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای این عالم مجاهد و انقلابی طلب مغفرت داریم.

آیین بزرگداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی در محل مسجد امام خمینی (ره) این شهر با حضور مردم، طلاب و روحانیون، مسئولان این شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha