جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام محمد سوری - امام جمعه پلدختر

حوزه / امام جمعه پلدختر گفت:باید همیشه با بصیرت و هوشیاری مراقب حیله ها و نقشه های دشمن باشیم و بر مبنای اصل ولایت و رهبری در تمام امور حرکت نماییم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از لرستان؛حجت الاسلام محمد سوری، امروز در مراسم بزرگداشت رحلت آیت اللّه هاشمی رفسنجانی (ره) در مسجد جامع شهرستان پلدختر، گفت: آن عالم مبارز و خستگی ناپذیر در طول عمر بابرکت خود دست از تلاش و مبارزه با استبداد و استعمار برنداشت و همواره حافظ آرمان ها و اهداف والای انقلاب اسلامی ایران بود.

وی با اشاره به اینکه آیت الله هاشمی رفسنجانی (ره) در مبارزات خود بر ضد رژیم ستمشاهی با تحمل شکنجه و زندان همواره از مهره های موثر در پیروزی انقلاب اسلامی بوده است تصریح کرد:آن مجاهد مبارز و خستگی ناپذیر اموال خود را وقف هزینه اهداف و نهضت انقلاب اسلامی نمود و تا پایان عمر نیز با تبعیت از ولایت فقیه و رهبری همواره نقش بسزایی در تثبیت اهداف والای انقلاب اسلامی داشت.

امام جمعه پلدختر با بیان اینکه آیت الله هاشمی رفسنجانی از هوشی بالا برخوردار بود، خاطر نشان کرد:یار دیرین امام و رهبری با روحیه اخلاص و ایثار، با هوش والای خود در برهه های مختلف انقلاب اسلامی امور کشور را اداره می نمود.

حجت الاسلام سوری با بیان اینکه آیت الله هاشمی رفسنجانی لحظه ای از ولایت فاصله نگرفت افزود:با وجود برخی اختلاف نظرها هرگز در مواضع خود نظری را خلاف مقام عظمای ولایت مطرح نکرد و همواره تابع ولایت و رهبری بود.

وی در پایان با اشاره به اینکه باید با تبعیت محض از ولایت و رهبری تمام توطئه ها و نقشه های دشمنان اسلام و انقلاب را خنثی نماییم، افزود: باید همیشه با بصیرت و هوشیاری مراقب حیله ها و نقشه های دشمن باشیم و بر مبنای اصل ولایت و رهبری در تمام امور حرکت نماییم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha