جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام حسین کوثری-امام جمعه شیروان

حوزه / امام جمعه شیروان گفت: ایجاد تفرقه بین مسئولان از دسیسه های خطرناک دشمنان است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام حسین کوثری، امروز در آئین  بزرگداشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در محل مسجد جامع شیروان، با تسلیت رحلت این عالم مجاهد اظهار داشت: این عالم بزرگوار یکی از چهره‌های ارزنده انقلاب و از استوانه‌های انقلاب و نظام بود.

وی افزود: آیت الله هاشمی رفسنجانی با مدیریت خوبی که در زمان خود در مناسبت‌های مختلف داشت، در این مسیر اعتلای نظام و انقلاب اسلامی به‌ خوبی انجام‌ وظیفه کرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شیروان با بیان اینکه این عالم مجاهد از یاران دیرین امام قبل و بعد از انقلاب بود و یکی از دوستان صمیمی رهبر معظم انقلاب بودند، گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی حقیقتا یکی از صحابه واقعی امام و رهبری به شمار می رفت.

وی با اشاره به ویژگی های شخصیتی آیت الله هاشمی رفسنجانی اظهار داشت: از جمله ویژگی های ایشان، فردی پرکار، مطیع امام و رهبری، مردی در عمل، اهل ابتکار، خستگی‌ناپذیر بود که همیشه به مردم و جامعه اطمینان و آرامش می بخشید.

امام ‌جمعه شیروان با بیان اینکه حیات و زندگی علما در جامعه مایه خیر و برکت است گفت: امیدواریم همه بتوانیم از عملکرد خوب این عالم مجاهد درس گرفته و در عمل برای کشور فردی مفید و موثر و مطیع رهبر و انقلاب باشیم.

وی همچنین در بخش دیگری با اشاره به تلاش‌های دشمنان نظام اسلامی در ایجاد تفرقه بین مسئولان اظهار داشت: دشمنان نتوانستند با توطئه های مختلفی که هر روز در جامعه ایجاد می کند، بین مردم و مسئولان تفرقه ایجاد کند لیکن اکنون با ارتحال این عالم مجاهد می خواهند از وجود ایشان سوءاستفاده کنند و بین ایشان و رهبری جدایی ایجاد کنند، لیکن ملت هوشیار، با بصیرت و همیشه در صحنه ما همواره نقشه های دشمنان را خنثی می کنند.

حجت الاسلام کوثری خاطرنشان کرد: ارتحال این عالم بزرگ و حضور پرشور آحاد مردم در مراسم تشییع و خاکسپاری مایه وحدت و انسجام و محور انقلاب در آستانه برگزاری انتخابات شد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha