چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام سید مهدی قریشی - امام جمعه ارومیه

حوزه/ نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: ایشان پرونده درخشانی در هشت سال دفاع مقدس و همچنین مبارزات قبل انقلاب داشته و شکنجه های سختی را در مسیر انقلاب و امام(ره) گذراندند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی ظهر امروز در مراسم  ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی که در محل مصلی امام خمینی(ره) و با حضور مسئولین دولتی و عموم مردم برگزار شد، با تسلیت به رهبر معظم انقلاب و مردم استان اظهارداشت: آیت الله هاشمی رفسنجانی مجاهد خستگی ناپذیر و یار و یاور انقلاب و رهبر معظم بوده است.

وی افزود: ایشان پرونده درخشانی در هشت سال دفاع مقدس و همچنین مبارزات قبل انقلاب داشته و  شکنجه های سختی را در مسیر انقلاب و امام(ره) گذراندند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی افزود: ایشان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در پست های مهم خدمت کردند و هرگز اختلاف نظر و  دیدگاه اجازه فاصله افتادن از رهبری  را به ایشان نداده است چراکه ایشان از تدین و ایمان برخوردار بودند.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی خاطرنشان کرد: آقای هاشمی رفسنجانی در سال 1336 در بین الحرمین کربلای معلی با رهبری آشنا شدند و در طول این 59 سال در کنار رهبری و انقلاب خدمات شایانی را داشتند.

وی در پایان بیان داشت: یک عده خناس و تفرقه انداز که قصد اختلاف افکنی در جامعه اسلامی را دارند، نتوانستند میان رهبری و آیت الله هاشمی جدایی و فاصله بندازند و نماز خواندن رهبر معظم بر پیکر ایشان نشان از ارتباط مستحکم میان ایشان بوده است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha