جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله العظمی خامنه ای- آیت الله هاشمی رفسنجانی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه کرمانشاه با اشاره به تشییع با شکوه یار دیرین امام و رهبری، تصریح کرد: آیت الله هاشمی در مسیرها هیچ وقت شاخص انقلاب را گم نکرد و ما امروز در سایه وحدت می توانیم لبنان و یمن را حفظ کنیم .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین سیدحبیب الله موسوی، امروز در مراسم بزرگداشت رحلت آيت الله هاشمي رفسنجاني، در محل مسجد آيت الله حجتي شهرستان هرسين، با تسلیت این ضایعه بزرگ، ایشان را فردی عالم، عامل، متفکری خادم، چهره ای ولایی و یار دیرین امام (ره) و رهبری دانست و از حضور مسئولین و مردم بصیر و قدرشناس هرسین در این مراسم تشکر کرد.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه، با بیان این که امام (ره)  با پیروزی انقلاب، اسلام را احیا کرد، افزود: یاران امام راحل از جمله آیت الله هاشمی نقش برجسته ای در پیروزی انقلاب و تداوم داشتند.

وی با اشاره به تشییع با شکوه یار دیرین امام و رهبری، تصریح کرد: آیت الله هاشمی در مسیرها هیچ وقت شاخص انقلاب را گم نکرد و ما امروز در سایه وحدت می توانیم لبنان و یمن را حفظ کنیم .

امير شاه آبادي، فرماندار شهرستان هرسين نیز در این مراسم با اشاره به نقش كليدي آيت الله هاشمي رفسنجاني در پيروزي انقلاب اسلامي، اظهار داشت: ایشان از ياران راستين امام (ره) و مقام معظم رهبري بود و در تمام مسئوليت هاي حساس و خطير تلاش فراواني در راستاي اعتلاي انقلاب و پيشبرد نهضت اسلامي انجام داد و همواره به آرمان هاي انقلاب و امام راحل متعهد و مقيد بود.

فرماندار هرسين افزود: حضور پرشور و حماسي مردم در مراسم تشييع و خاكسپاري آن مرحوم را نشان دهنده درك بالاي مردم از شخصيت والاي ایشان خواند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha