جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین علیرضا باطنی

حوزه/ جانشین مدیر حوزه علمیه اصفهان با اشاره به این که چکیده زوایای زندگی آیت الله هاشمی در پیام تسلیت مثام معظم رهبری آمده، گفت: در این پیام با اشاره به سال‌های طولانی مبارزه و تحمل شکنجه و رنج دوران ستم شاهی و پذیرش مسئولیت های خطیر پس از انقلاب، از زحمات ایشان قدردانی شده است.

حجت الاسلام علیرضا  باطنی در گفت وگو با خبرنگار«حوزه» در اصفهان، با تسلیت ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی، به تبیین پیام تسلیت مقام معظم رهبری پرداخت و بیان کرد: چکیده زوایای زندگی آیت الله هاشمی در این پیام آمده است.

جانشین مدیر حوزه علمیه اصفهان عنوان کرد: در این پیام با اشاره به سال‌های طولانی مبارزه و تحمل شکنجه و درد و رنج دوران ستم شاهی و پذیرش مسئولیت های خطیر پس از انقلاب، از زحمات ایشان قدردانی شده است.

وی با بیان این که رهبر معظم انقلاب در این پیام حقایق را بیان نمودند، افزود: در طول دوران همکاری آیت الله هاشمی با مقام معظم رهبری و تصدی مسئولیت‌های مختلف این حقایق بروز و ظهور پیدا کرده تا جایی که وسوسه خناسان در سال‌های اخیر نتوانست تفاوت های نظری بین ایشان و رهبری را به جدایی بکشاند.

حجت الاسلام والمسلمین باطنی با اشاره به تجلیل رهبر معظم انقلاب از خدمات آیت الله هاشمی اظهار کرد: نباید تلاش و زحمات ایشان نادیده گرفته شود، رهبر معظم انقلاب نیز برهمین مبنا از ایشان قدردانی نمودند.

جانشین مدیر حوزه علمیه اصفهان یادآور شد: مسئولان باید بدانند که این سرنوشت همه ماست، هرکه باشیم در نهایت عاقبتمان مرگ و حضور در دادگاه عدل الهی است. انسان‌ها باید به نحوی عمل کنند که وقتی در قیامت پرونده‌شان گشوده می‌شود، در پس هر رفتار و گفتارشان حجت و برهانی وجود داشته باشد.

وی در پایان تصریح کرد: رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام در مقاطع مهمی از تاریخ کشور، نقش‌های مهمی را ایفا کرد که در تاریخ ماندگار شده است‌.

۳۱۳/۳۸

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha