پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
سید علی اکبر حسینی نژاد

حوزه/ رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی همه جامعه و دوست داران انقلاب را غمگین و افسرده کرد؛ زیرا ایشان در همه عرصه ها خدمت گزاری فعال و دلسوز و یار امام و رهبری بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین حسینی نژاد، چهارشنبه شب در چهل و سومین نشست از هفتمین دوره مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم گفت: رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی همه جامعه و دوست داران انقلاب را غمگین و افسرده کرد؛ زیرا ایشان در همه عرصه ها  خدمت گزاری فعال و دلسوز و یار امام و رهبری بود.

وی افزود: رهبر انقلاب آیت الله هاشمی را فردی هوشمند و انقلابی می دانستند و در عرصه های مختلف در بیانات خاصی را در خصوص ایشان فرمود؛ تشییع پیکر ایشان نیز اعجاب همگان را به همراه داشت؛ این گونه حضور ها نظام ما را بیمه می کند.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم گفت: این حضور ،حضور مردم جامعه و بخش ها و اقشار مختلف مردم بود؛ این حضور برای ما و نظام مقدس جمهوری اسلامی ارزش بسیاری داشت.

وی اظهارکرد: رهبری بیان کردند خناسانی آمدند که بین ما و ایشان اختلاف ایجاد کنند؛ ولی آیت الله رفسنجانی اسلام و نظام و رهبری را خط قرمز خود قرار داد و چنین فرصتی برای این خناسان ایجاد نشد.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی نژاد با اشاره به همایش«حوزه انقلابی» که به همت مجمع نمایندگان طلاب در روزهای اخیر برگزار شد  اظهارکرد: آیت الله العظمی نوری همدانی از شکوه این مراسم تقدیر و تشکر کردند؛ 150 نماینده طلاب و فضلا در این همایش حضور پیدا کردند که  اهتمام نمایندگان طلاب را نشان می دهد.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم گفت: شب پنجشنبه مراسم با شکوه ترحیم آیت الله هاشمی رفسنجانی در مسجد اعظم از طرف همه نهادهای حوزوی برگزار می شود؛ هرچه نسبت به این بزرگان تکریم شود، بجا و ارزشمند است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha