جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین میرمعزی

حوزه/ ما در حوزه های علمیه نیازمند «شورای راهبردی حوزه و جمعیت» زیر نظر مدیر حوزه های علمیه هستیم، تا مدیران سازمان و صاحب نظران ذیل سیاست های ابلاغی رهبر انقلاب، نقش و جایگاه حوزه را در این موضوع بررسی نمایند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین میرمعزی امروز در دومین نشست شورای راهبردی جمعیت که از سوی بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیاء در مرکز مدیریت حوزه های علمیه برگزار شد، اظهار داشت: بحث جمعیت دارای ابعاد حقوقی، اجتماعی، سیاسی، اجتماعی است که از هر منظر می توان مورد بحث قرار گیرد.
وی ابراز داشت: امروز سیاست هایی از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی و رهبر معظم انقلاب در سال 1393 ابلاغ شده که می توان بر روی این سیاست ها فعالیت کرد.
معاون پژوهش حوزه های علمیه با اشاره به پیشنهاداتی برای موضوع جمعیت خاطرنشان ساخت: ما در حوزه های علمیه نیازمند «شورای راهبردی حوزه و جمعیت» زیر نظر مدیر حوزه های علمیه هستیم تا مدیران سازمان و صاحب نظران ذیل سیاست های ابلاغی رهبر انقلاب، نقش و جایگاه حوزه را در این موضوع بررسی نمایند.
حجت الاسلام والمسلمین میرمعزی تصریح کرد: عرضه بسته راهبردی جامع و برنامه ریزی های کوتاه مدت و بلند مدت، می تواند دستاوردهای این شورا باشد تا عملیاتی گردد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha