شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
نعیم خصاونة

حوزه/ خصاونه گفت: انتقال سفارت آمریکا از تلاویو به قدس اشغالی همچون شلیک تیر به قلب راه حل سیاسی است و انتفاضه را شعله ور می کند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، نعیم خصاونة مسئول پرونده فلسطین در حزب جبهه العمل الاسلامی(شاخه اخوان المسلمین) اردن گفت: انتقال سفارت آمریکا از تلاویو به قدس اشغالی همچون شلیک تیر به قلب راه حل سیاسی است و انتفاضه را شعله ور می کند.

وی افزود: این اقدام آمریکا موجب خروش مردم در سرزمین های اشغالی می شود و انتفاضه بزرگی را به محوریت شهر قدس علیه اشغالگران اسرائیلی ایجاد خواهد کرد.

خصاونه خاطر نشان کرد اگر چنین تصمیمی از سوی آمریکایی ها گرفته شود، موجب شکست سیاست های آمریکا در منطقه خواهد بود، چون آمریکا تا کنون تلاش می کرد خود را در مورد مساله فلسطین بی طرف نشان دهد در صورتی که انتقال سفارت آمریکا به قدس یک جانبداری آشکار و بی اعتنایی به تصمیمات بین المللی محسوب می شود؛ چرا که جامعه بین الملل، قدس را یک شهر اشغال شده و بخشی از فلسطین می داند.

وی ادامه داد: این اقدام احتمالی آمریکایی ها احساسات تمام مسلمانان جهان را جریحه دار خواهد ساخت، زیرا قدس متعلق به تمام مسلمانان جهان است و علاوه بر این ما نیز اقدامات و واکنش های قاطعی را برای پاسخ دادن به این اقدام احتمالی آمریکا در نظر گرفته ایم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha