جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ مراسم  تودیع و معارفه مدیر جامعه الزهرا(سلام الله علیها)

حوزه/ رئیس دفتر مقام معظم رهبری با تاکید بر اینکه دعا از تعالیم دینی است، گفت: از شما تقاضا می کنم هرچه می توانید برای آقا دعا کنید؛ ایشان واقعا بارها ابراز کردند نیازمند دعا هستم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی پیش از ظهر امروز در حاشیه آئین تودیع و معارفه مدیر جامعه الزهرا(سلام الله علیها) که در تالار بیداری اسلامی این مرکز حوزوی برگزار شد، در پاسخ به درخواست طلاب جامعه الزهراء مبنی بر دیدار با مقام معظم رهبری، اظهار داشت: این موضوع از مدت ها قبل مطرح شده است و حضرت آقا بالاتر از این وعده فرمودند که اینجا تشریف بیاورند و اگر مشاهده می کنید تاکنون این اتفاق رخ نداده، به دلیل کثرت اشتغالات مهم ایشان است.

وی افزود: حقا و انصافا به شرایط خاص کشور آگاه هستید و گرفتاری هایی که نظیر برجام و بعد از برجام و ... وجود داشت.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری تصریح کرد: بنده به بعضی از دوستان می گویم از صبح که کرکره دفتر را بالا می کشیم، نمی دانیم تا شب چه اتفاقاتی رخ می دهد و خودمان نمی توانیم اتفاقات فراوان را پیش بینی کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی با بیان اینکه مسائل مختلف کشور فرصتی برای مقام معظم رهبری باقی نگذاشته است، اظهار داشت: با این وجود، بنده قول می دهم دیدار با مقام معظم رهبری در همین جامعه الزهرا انجام شود؛ ان شاء الله دعا کنید فرصت مناسب و فراغتی حاصل شود که رهبری به قم تشریف بیاورند و شما از این فیض بزرگ بهره مند شوید و این کار به عنایت خداوند انجام خواهد شد.

وی در ادامه تاکید کرد: می خواهم از شما تقاضا کنم هرچه می توانید برای آقا دعا کنید؛ ایشان واقعا بارها ابراز کردند نیازمند دعا هستم؛ این سینه های سوخته، اشک های جاری و چشمان گریان در این مواقع خاص تاثیرگذار است.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با تاکید بر اینکه دعا از تعالیم دینی است، گفت: اگر این باب باز نشده بود، چه می کردیم.

حجت الاسلام والمسلمین گلپایگانی در پایان خاطرنشان کرد: برای توفیقات، سلامتی و طول عمر مقام معظم رهبری و این نظام مقدس دعا کنید.

انتهای پیام/313/33

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha