پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تعویض پرچم حرم حضرت معصومه(س)

حوزه/ مسئول رواق خواهران آستان حضرت معصومه سلام‌الله علیها با اشاره به اینکه دو هزارو ۷۰۰ خادم افتخاری خواهر در رواق خواهران آستان حضرت معصومه سلام‌الله علیها مشغول به فعالیت هستند، گفت: هزار و ۷۰۰ خادمه در بخش انتظامات و ارشاد، ۶۰۰ نفر در واحد خدمات و ۴۰۰ خادم در بخش کفشداری حرم مطهر مشغول خدمت‌رسانی به مردم هستند.

فاطمه نادری در گفت‌وگو با خبرگزاری «حوزه»، گفت: بر اساس اسناد موجود پس از پیروزی انقلاب اسلامی،  واحد خواهران آستان حضرت معصومه سلام‌الله علیها به‌صورت مستقل و سازمان‌یافته فعالیت خود را  آغاز کرده  است.
مسئول رواق خواهران آستان حضرت معصومه سلام‌الله علیها افزود: در حال حاضر دو هزار 700 خادم افتخاری خواهر در رواق خواهران آستان حضرت معصومه سلام‌الله علیها مشغول به فعالیت هستند که از این تعداد هزار 700 در بخش انتظامات و ارشاد، 600 نفر در واحد خدمات و 400 خواهر خادم در بخش کفشداری حرم مطهر مشغول خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران هستند.
نادری با تأکید بر اینکه در حال حاضر به‌غیراز واحد انتظامات و ارشاد، خدمات و کفشداری، واحد اشخاص گمشده و دربانی نیز در حال تشکیل و سازمان‌دهی است، ادامه داد: در حال حاضر هزار 500 نفر برای این دو واحد مذکور در حال جذب، آموزش و سازمان‌دهی هستند.
وی با اشاره به اینکه خادمان واحد امانت‌داری چادر نیز از میان خادمان انتظامات و ارشاد در حال انتخاب هستند، ادامه داد: هدف از ایجاد واحد امانت‌داری چادر انجام فعالیت‌های فرهنگی و نشر و ترویج فرهنگ حجاب فاطمی به شکل بهتر و با تکریم هرچه بیشتر زائران آستان بانوی کریمه سلام‌الله علیها است.
مسئول رواق خواهران آستان حضرت معصومه سلام‌الله علیها افزود: زمان جذب خادمان افتخاری در آستان حضرت معصومه سلام‌الله علیها براساس نیازسنجی مجموعه صورت گرفته و هرگاه مجموعه نیازمند خادم باشد با اعلام نیاز به کارگزینی اقدام به جذب خادم افتخاری می‌کند.
 نادری با اشاره به اینکه تمامی خدام آستان حضرت معصومه سلام‌الله علیها باجان و دل برای خدمت به حضرت وقت گذاشته و سعی می‌کنند همواره بهترین خدمت‌رسانی را به زائران و مجاوران داشته باشند، یادآور شد: میزبانی اهل‌بیت(ع) در دل خدام چنان اشتیاقی به پا می‌کند که آن‌ها بدون منت و چشم‌داشت باجان و دل به این خاندان کرم و آستان ملک پاسبان خدمت کرده و این خدمت را مدال افتخاری در کارنامه زندگی خود می‌دانند.
انتهای پیام // ۱۵/ ۳۱۳

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha