جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام علی معبودی

حوزه / حجت الاسلام معبودی گفت: شهدا از ما می خواهند تا با حفظ وحدت و انسجام در برابر دشمنان بایستیم و مشارکت فعالی درامور سیاسی و اجتماعی داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی معبودی، امروز در جمع روحانیون حلقه های صالحین قزوین، اظهارکرد: شهیدان برای حفظ انقلاب اسلامی و ارزش های آن و تحت فرمان رهبری، جان خویش را نثار کردند.

 مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه قزوین خاطرنشان کرد: به برکت خون شهدا و رهبری های امام راحل و جانشین خلف ایشان، تاکنون دشمنان نتوانسته اند به انقلاب اسلامی آسیب برسانند.

وی  با تاکید بر این که امروز ایران اسلامی در اوج قدرت و اقتدار نظامی قرار دارد و دشمنان جرات حمله به کشور را ندارند، ابراز داشت: امروز آسایش و امنیت ما مرهون خون شهیدان است که مردم باید قدردان آن باشند.

حجت الاسلام معبودی با بیان این که شهیدان با نثار خون خود، درخت اسلام را آبیاری و نظام و انقلاب را بیمه کردند و منشاء برکات زیادی برای ملت شدند، افزود: شهدا از ما می خواهند تا با حفظ وحدت و انسجام در برابر دشمنان بایستیم و مشارکت فعالی درامور سیاسی و اجتماعی داشته باشیم.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه قزوین تصریح کرد: امروز امنیت، توسعه و پیشرفت ما حاصل رشادت های شهیدانی است که با وجود سن و سال کم، درعملیات ها خوش درخشیدند و فرماندهی عملیات های بزرگی را در جبهه ها به عهده داشتند.

حجت الاسلام معبودی تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران امروز در اوج عزت و اقتدار قرار دارد و هر روز که از عمر با برکت انقلاب اسلامی می گذرد، شاهد موفقیت و سربلندی نظام اسلامی ایران هستیم.

وی اظهارکرد: جمهوری اسلامی ایران امروز در اوج اقتدار سیاسی، لنگرگاه ثبات و آرامش و الگویی برای کشورهای منطقه و جهان است و این توفیق الهی چیزی جز نتیجه انقلاب اسلامی و ولایت فقیه در راس این نظام نمی تواند باشد.

حجت الاسلام معبودی عنوان داشت: امروز به خاطر رشادت و مقاومت نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران از ارتش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جزو امن‌ترین کشور در منطقه هستیم.

 

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha