جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
طلاب

حوزه/ مدرسه علميه مشكوة تهران در دومین دوره «طرح مصباح» از بين دانشجويان برادر علاقه مند به تحصيل در حوزه، براي ترم دوم تحصيلي ۹۶-۹۵ «طلبه پاره وقت(آزاد)» می‌پذیرد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از تهران، مدرسه علميه مشكوة تهران در دومین دوره «طرح مصباح» از بين دانشجويان برادر علاقه مند به تحصيل در حوزه علميه، براي ترم دوم تحصيلي 96-95 «طلبه پاره وقت(آزاد)» می‌پذیرد.

علاقه مندان مي‌توانند تا روز سه شنبه پنجم بهمن‌ماه 95 با مطالعه راهنمای پذیرش در سامانه پذیرش به آدرس   Hmeshkat.ir از شرايط و مزایای طرح مطلع شده و اقدام به ثبت نام نمايند.

داوطلبان همچنین می توانند برای پاسخ به پرسش های خود درباره شرایط ثبت نام و برنامه های آینده، با شماره تلفن های ۵۵۵۸۲۱۷۲ یا ۰۹۳۵۴۲۷۴۸۲۲ تماس حاصل نمایند.

برپایه این گزارش، آزمون ورودی طرح مصباح در روز یکشنبه ۱۰ بهمن ماه ۱۳۹۵برگزار خواهد شد. ساعت و مکان برگزاری آزمون از طریق پیامک به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

یادآوری می شود، دانشجویانی که در آزمون ورودی و مصاحبه قبول شوند تا پایان تحصیلات دانشگاه به عنوان طلبه آزاد (پاره وقت، بدون کد تحصيلي و بدون دریافت شهریه) پذیرش می شوند و پس از پایان تحصیلات دانشگاهی، در صورت تمایل برای ادامه تحصیل در حوزه، دروس حوزوی که گذرانده اند در ارزیابی تحصیلی آنان لحاظ شده و از پایه های بالاتر به عنوان طلبه رسمی (تمام وقت، با كد تحصيلي و دريافت شهريه) پذیرش خواهند شد.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha