شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آیت الله اسدالله ایمانی

حوزه/ رئیس شورای حوزه علمیه استان فارس، سرمایه گذاری در حوزه فرهنگ را سودآور خواند و خاطرنشان کرد: مسئولان و متولیان فرهنگی باید بر روی نسل جوان سرمایه گذاری کنند تا آینده جامعه بیمه شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز،  آیت الله ایمانی، نماینده ولی فقیه در استان فارس پیش از ظهر امروز در نشستی با مسئولین دفاتر خبرگزاری ها، مدیران مسئول نشریات استانی، خبرنگاران و عکاسان خبری، در شیراز با ابراز رضایت از وضعیت رسانه ای استان،در خصوص رسالت رسانه های در دنیای کنونی به ایراد سخنرانی پرداخت. پیگیری مشکلات و گرفتاری ها مردم و جامعه را از طریق رسانه ها ضروری خواند.

امام جمعه شیراز، هدایتگری را از رسالت های رسانه ها بر شمرد و  افزود: رسانه باید دردهای جامعه را بشناسد و  نسخه شفابخش را ارائه دهد.

به گفته آیت الله ایمانی، بی اعتنایی و کم اعتنایی نسبت به امر فرهنگ، باعث سطحی نگری و عقب افتادگی جامعه خواهد شد.

رئیس شورای حوزه علمیه استان فارس، سرمایه گذاری در حوزه فرهنگ را سودآور خواند و خاطرنشان کرد: مسئولان و متولیان فرهنگی باید بر روی نسل جوان سرمایه گذاری کنند تا آینده جامعه بیمه شود.

نماینده ولی فقیه در استان فارس در ادامه با اشاره به جنایات گروه های تکفیری و حمایت کشورهایی چون عربستان از این گروه ها، تصریح کرد: گروه های تکفیری تروریستی با جنایات خود، چهره ای خشن از اسلام به نمایش گذاشته اند.

وی همچنین بر ضرورت افشای چهره واقعی گروه های تکفیری، افزود: رسانه باید ماهیت واقعی این گروه ها و حامیان آنها را به جهانیان معرفی کنند.

بر پایه این گزارش، در این نشست مسئولین دفاتر خبرگزاری های حوزه، فارس، رسا و مدیران مسئول چند روزنامه و نشریه استانی و محلی با ارائه گزارش هایی، به بیان نظرات خود پیرامون مسائل رسانه ای استان پرداختند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha