جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سیدابراهیم خسروشاهی

حوزه/ مراسم بزرگداشت آیت‌الله خسروشاهی(ره) روز سه‌شنبه از ساعت ۹ الی ۱۱ صبح در حوزه علمیه مروی و با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین صدیقی، در مدرسه علمیه مروی تهران برگزار می‌گردد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، شورا و مدیریت حوزه علمیه استان تهران با انتشار پیامی ضمن تسلیت ارتحال آیت‌الله سید ابراهیم خسروشاهی از عموم مردم متدیّن و انقلابی شهر تهران به ویژه طلاب و روحانیون حوزه‌های علمیه برای شرکت در مراسم بزرگداشت آن عالم پارسا و سالک الی الله دعوت کردند.

متن پیام شورا و مدیریت حوزه علمیه تهران بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

اذا مات العالم ثلم فی‌الاسلام ثلمة لا یسدها شیء

ارتحال عالم ربانی، فقیه وارسته، و استاد معزز و مسلم اخلاق، حضرت آیت‌الله سید ابراهیم خسروشاهیکه عمر پربرکت خویش را در راه تهذیب نفس، تحکیم مبانی تشیع و ترویج اخلاق و تعالیم اسلامی سپری کرد، موجب تاسف گردید. شورا و مدیریت حوزه علمیه استان تهران این ضایعه مولمه را به محضر حضرت ولی‌عصر(ارواحنا فداه)، مقام معظم رهبری(ادام الله ظله)، مراجع معظم تقلید و حوزه‌های علمیه، به خصوص حوزه علمیه تهران و همه مردم شریف میهن اسلامی تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن مرحوم علو درجات و برای خانواده محترم صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارد.

به همین مناسبت از طرف حوزه علمیه استان تهران مراسم بزرگداشتی با حضور علما، اساتید، طلاب و همه اقشار مردم برگزار خواهد شد، لذا از عموم علاقه مندان به آن عالم وارسته دعوت بعمل می آید که در این مراسم باشکوه شرکت فرمایند.

سخنران: حجت الاسلام والمسلمین صدیقی، امام جمعه موقت تهران

زمان: سه شنبه 5 بهمن ماه از ساعت 9 الی 11 صبح

مکان: میدان امام خمینی ره -خیابان ناصرخسرو – کوچه مروی - حوزه علمیه مبارکه مروی

شورا و مدیریت حوزه علمیه استان تهران

42/313

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha