چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام سروستانی

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: هیئت‌های مذهبی وابسته به اهل‌بیت(ع) هستند و با توجه به این موضوع رسالت این نهاد در عرصه فرهنگ اسلامی، بسیار مهم تر می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حجت الاسلام عبدالرضا سروستانی، در جلسه شورای هیئات مذهبی استان بوشهر که با محوریت برنامه ریزی برای جشن های دهه فجر و عزاداری ایام فاطمیه، در سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر برگزار شد، ضمن تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر بر نقش مهم هیئات مذهبی در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی تاکید کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر با بیان این که هیئت‌های مذهبی باید رسالت برگزاری مراسمات دینی، مذهبی و فرهنگی را با برنامه‌ریزی مناسب انجام دهند، افزود: هیئت‌های مذهبی وابسته به اهل‌بیت(ع) هستند و با توجه به این موضوع رسالت این نهاد در عرصه فرهنگ اسلامی بسیار مهم تر می شود.

حجت الاسلام سیدعلی پناه محمودی نیا، معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر نیز در این جلسه گفت: هیئت‌های مذهبی در حوزه سیاسی و اجتماعی باید گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی باشند.

وی ادامه داد: انقلابی گری از شاخصه های مدنظر مقام معظم رهبری است که لازم و شایسته است هیئات مذهبی بر اساس ترویج آن برنامه ریزی کنند.

نوشاد نوشادی، رئیس شورای هیئت‌های مذهبی استان بوشهر هم اظهار داشت: مردم استان بوشهر مردمی متدین با فرهنگ غنی معنوی، زیباترین جلوه‌های سینه‌زنی و سوگواری را به نمایش می‌گذارند.

انتهای پیام

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha