پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
نشست مدیر حوزه خواهران قزوین با امام جمعه شهر اقبالیه

حوزه / حجت الاسلام کاظم لو گفت: مدارس علمیه افزون بر انتقال دانش و علوم، نقش تعیین کننده ای در انتقال ارزش های اساسی در جامعه دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام رضا کاظم لو، امروز در دیدار با امام جمعه شهرستان اقبالیه، به نقش تعیین کننده حوزه های علمیه خواهران در کشور اشاره و اظهارکرد: کسب علم و دانش و آراسته شدن به تقوا و پرهیزگاری، مورد توجه  ویژه اسلام قرار دارد.

وی افزود:  به برکت نظام اسلامی و وجود ولایت فقیه، امروز حوزه های علمیه خواهران و برادران در جایگاه ممتازی قرار گرفته اند، لذا در این مراکز باید به مسائل اخلاقی و تهذیب نفس بیشتر توجه شود.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین خاطرنشان کرد: امروز جامعه اسلامی به حرکت های علمی نیاز دارد و در این میان خواهران نیز باید در زمینه کسب علوم حوزوی گرایش بیشتری داشته و استعدادهای خود را در این بخش شکوفا کنند.

حجت الاسلام والمسلمین سید مرتضی فاطمیان، امام جمعه اقبالیه نیز بر لزوم تاسیس حوزه علمیه خواهران در این شهر تاکید کرد و بیان داشت: بستر تحصیل خواهران در حوزه های علمیه در حد مطلوبی فراهم شده و کسب معارف دینی می تواند نیازهای جامعه زنان را در این زمینه برطرف کند.

امام جمعه شهراقبالیه خاطرنشان کرد: هر کس مسئولیتی را عهده دار می شود، باید تلاش خود را بکار گیرد تا با خدمات صادقانه موجب رضایت الهی و مردم شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha