سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام سیدمجید اشکوری

حوزه / یک استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که حوزه انقلابی، پایبند به اصول انقلاب اسلامی بوده و در مسیر ترسیم شده توسط امام راحل حرکت می کند، گفت: وظیفه ما امروز، انقلابی بودن و انقلابی ماندن و حرکت در مسیر انقلاب با تکیه بر معنویات است.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام سیدمجید اشکوری، امروز در مراسم جشن انقلاب که با حضور طلاب و اساتید در سالن اجتماعات مدرسه علمیه امام صادق(ع) قزوین برگزار شد، اظهارکرد:  به برکت خون مطهر شهداء و مجاهدت های امام راحل، ما در فضای جمهوری اسلامی قرار گرفتیم و باید قدر این نعمت را بدانیم.

این استاد حوزه با اشاره به رسالت خطیر همه مسئولان برای بزرگداشت باشکوه جشن پیروزی انقلاب اسلامی افزود: ما میراث دار انقلابی هستیم که برای آن زحمات فراوانی کشیده شده است و باید برای حفظ آن تمام تلاش خود را بکار گیریم.

وی افزود: انحراف از مسیر انقلاب از آسیب های جدی پیش روی انقلاب است که با تبیین انقلاب در نسل سوم باید از این آسیب جلوگیری کرد.

حجت الاسلام  اشکوری با بیان اینکه حضور مردم، عامل پویایی انقلاب اسلامی تاکنون بوده، گفت: این حضور هرساله در دهه مبارک فجر پیوندی دوباره با انقلاب و آرمان های انقلاب ایجاد و پایه های نظام را مستحکم می کند.

این استاد حوزه ادامه داد: دشمنان امروز  اندیشه های امام خمینی (ره)  را هدف قرار داده است ونه تنها در ایام الله دهه فجر، بلکه در تمام روزها نیز این اندیشه های ناب امام راحل تبیین شود.

حجت الاسلام اشکوری یادآور شد: امام خمینی(ره) استقلال و عزت برای ما به ارمغان آورده و گفتمان جدیدی با انقلاب اسلامی ایران به دنیا معرفی کردند.

وی با بیان اینکه مومن بودن مقدمه انقلابی بودن است، اظهارداشت: وظیفه ما امروز، انقلابی بودن و انقلابی ماندن و حرکت در مسیر انقلاب با تکیه بر معنویات است.

این استاد حوزه به تاکیدات رهبری معظم انقلاب اسلامی در رابطه با حوزه های انقلابی اشاره و تصریح کرد:  یکی از مطالبات اصلی رهبر معظم انقلاب، انقلابی ماندن حوزه های علمیه و مسئولان است.  این مطالبه معظم له به معنی پایبندی به اصول انقلاب و تداوم حرکت در مسیری است که امام راحل عظیم الشان تعیین کردند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha