چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
آیت الله موسوی اصفهانی 

حوزه/ مدیر حوزه علمیه همدان گفت: انقلاب اسلامی از بزرگترین اتفاقاتی است که در تاریخ تشیع اتفاق افتاد و به پیروزی رسید.

به گزارش خبرنگار «حوزه» از همدان، آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی، ظهر امروز، در همایش حوزه انقلابی و گرامیداشت مرحوم آیت الله آقا نجفی، اظهار داشت: موضوع انقلاب از بزرگترین اتفاقاتی است که در تاریخ تشیع اتفاق افتاد و به پیروزی رسید.

وی بیان کرد: باید مواظب باشیم تا انقلاب را به سوی آمریکا نبرند و ما را سرگرم مذاکره با آمریکا نکنند همچنین باید مواظب باشیم تا راه حل از دشمنان اسلام نخواهیم، کسانی که 40 هزار مستشار در ایران اسلامی داشتند و انقلاب دست آنها را از کشور ما کوتاه کرد.

نگذاریم با تفکرات سازش ما را به جریانات قبل انقلاب ببرند
مدیر حوزه علمیه همدان با بیان اینکه نباید بگذاریم با طرز تفکرهای سازش قدم به قدم ما را به سوی جریان‌های سابق ببرند، عنوان کرد: با استقامت مردم و خون 250 هزار شهید این انقلاب به دست آمده که نیازمند حفظ و نگهداری است.

آیت الله موسوی اصفهانی ادامه داد: طی بررسی اجمالی می‌توانیم ببینیم که آمریکا در هر جایی که قدم نهاده چپاول، ناامنی، بی‌ناموسی، انحرافات را در آن ایجاد کرده و همچنان نیز ادامه دارد.

وی با تأکید بر اینکه فراموش نکنیم که امام راحل فرمودند پشتیبان ولایت فقیه باشید تا انقلاب آسیب نبیند، افزود: کسانی که بعد از زیر پا گذاشتن خط قرمزها نیامدند از رهبر و امت امام عذرخواهی کنند و تا این حد نیز حاضر نشدند لذا مردم ما باید در سالگرد پیروزی انقلاب این مسائل را مرور کرده و از آن غفلت نکنند.

نگذارید عده‌ای آهسته آهسته اهمیت فاصله گرفتن با کفار را کمرنگ کنند
مدیر حوزه علمیه همدان گفت: در مورد بیانات بصیرت آفرین مقام معظم رهبری در قائله 9 دی و ... مردم بیدارند و به ویژه در انتخابات آینده باید به طور دقیق وعده‌های قبل از پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری و 4 سال عملکرد را در کنار هم مرور کنند.

وی مطرح کرد: این رویداد به راحتی به دست نیامد که چند نفر مسئله کنار آمدن با مستکبران را آهسته آهسته برای مردم معمولی کنند و اهمیت فاصله گرفتن با کفار را نادیده و کمرنگ انگارند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha