پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
بازارچه کمک به ایتام در وین

حوزه/ بازارچه خیریه کمک به ایتام با همکاری مرکز اسلامی امام علی(ع) وین پس از برگزاری نمازجمعه این شهر برپا شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، مرکز اسلامی امام علی عليه السلام وين در خجسته زادروز حضرت زينب کبری سلام الله عليها، ميزبان برپایی بازارچه خیریه بود. 

بيست و يكمين مرحله این بازارچه خيريه، با همت جمعی از خانواده ها و خيرين مقيم وين و شهرستان های اطراف و همکاری صميمانه مرکز اسلامی امام علی عليه السلام روز جمعه 3 فوريه 2017 با هدف کمک به ايتام و نيازمندان پس از مراسم نماز جمعه برپا گرديد.

اين بازارچه از غرفه های متعددی از جمله غرفه فروش غذاهای گرم و سرد، شيرينی و دسر، چای و کیک و ... تشکیل و با استقبال چشمگیر نمازگزاران و ديگر علاقمندان روبرو گردید و علاقمندان ضمن بازدید و خرید از این غرفه ها دراین امر خیر و خداپسندانه سهیم شدند.

امام و رئيس مرکز اسلامی امام علی(ع) وين نيز ضمن استقبال از اين اقدام خيرخواهانه، ضمن شرکت و  تشکر از دست اندرکاران، نمازگزاران را به حمايت از اين کار خير و خداپسندانه دعوت نمود.

مرکز اسلامی امام علی عليه السلام نیز تشکر خود را از تلاش ها و همکاری های انسان دوستانه و صميمانه خيرين و برگزار کنندگان و حضور پر شور بازديدکنندگان اين همايش ابلاغ کرد و ذخیره این اقدامات را در پرونده اعمال ایشان برای یوم الحساب از خداوند متعال خواستار شد.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha