جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
همکاری علمی و فرهنگی دانشگاه های اسلامی لبنان و ایران

حوزه/ در دیدار رئیس دانشگاه اسلامی لبنان و هیئت ایرانی، دو طرف در مورد مسائل و امور دانشگاهی، فرهنگی، علمی و راه های تقویت و گسترش روابط و همکاری پژوهشی و علمی بین دانشگاه های ایران و لبنان در سطح برگزاری همایش های مشترک، توافقنامه های همکاری و تبادل دانشجو و کارشناس بحث و گفتگو کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری«حوزه»  "دینا المولی" رئیس دانشگاه اسلامی لبنان از غلامعلی حداد عادل  رئیس سابق مجلس شورای اسلامی و رئیس فرهنگستان زبان فارسی و محمد فتحعلی سفیر ایران در لبنان و مهدی شریعتمدار رایزن فرهنگی و علی قصیر مدیر روابط عمومی سفارت استقبال کرد. در این دیدار "نزیه جمول" مدیرکل مجلس اسلامی اعلای شیعیان لبنان و معاون ريیس هیأت امنای دانشگاه و "محمد رزق" مسئول رسانه ای مجلس حضور داشتند.

در این دیدار دو طرف در مورد مسائل و امور دانشگاهی، فرهنگی، علمی و راه های تقویت و گسترش روابط و همکاری پژوهشی و علمی بین دانشگاه های ایران و لبنان در سطح برگزاری همایش های مشترک، توافقنامه های همکاری و تبادل دانشجو و کارشناس بحث و گفتگو کردند.

"المولی" رئیس دانشگاه اسلامی لبنان از هیئت ایرانی استقبال گرمی کرد و به نقش برجسته ای که سفارت و رایزنان ایرانی در جهت تقویت و تحکیم پیوندهای همکاری بین ایران و لبنان بر عهده دارند، اشاره کرد.

وی در خصوص دانشگاه اسلامی لبنان گفت: این دانشگاه تلاش کرده است تا چهره ای روشن از اسلام معتدل و میانه رو ارائه دهد و دیدگاهی ملی و انسانی در رشد جوامع داشته باشد و آن را با توان علمی و پژوهشی همراه سازد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha