جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نشست مهدوی

حوزه/ یکصدودهمین نشست از سلسله نشست های فرهنگ مهدوی با عنوان « پادشاهی بر زمین و آسمان » با سخنرانی استاد اسماعیل شفیعی سروستانی، در تهران برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، یکصدودهمین نشست مهدوی به عنوان آخرین نشست از یازدهمین سال برگزاری سلسله نشست های فرهنگ مهدوی با موضوع «پادشاهی بر زمین و آسمان » با حضور فرهیختگان حوزه و دانشگاه، روز پنجشنبه ۲۸ بهمن ساعت ۱۴:۳۰در تهران، خیابان سمیه، نرسیده به پل حافظ ، سالن سوره حوزه هنری، برگزار می شود.

بر اساس این گزارش، پس از گفتگو از رجعت و بازگشت مؤمنان محض و کافران محض درفرهنگ مهدوی، از جمله بازگشت جمع کثیری از انبیاء ، اوصیاء و حتی پیامبراکرم (ص) و ائمه هدی علیهم السلام به این جهان وتأسیس دولت مهدوی، موضوع گستره و سیطرة این دولت، ازمهمترین مباحث مغفول مانده است.

همچنین، ازمسیر مستندات وحیانی و روائی رسیده از حضرات معصومین علیهم السلام است که برهمگان این امرمعلوم، و پاسخ هایی روشن برای سؤالاتی متنوع دراینباره بدست می آید که از جمله « پس از رفع موانع و دشمنان این دولت درچه نواحی ونقاطی ازجهان خاکی ، گسترده میشود؟»، «آیا این دولت وسلطنت امام معصوم ع بجز انسان سایر موجودات و ازجمله جنیان را نیز دربرمیگیرد؟»، «سرنوشت ساکنان سایر سیارات وکرات آسمانی دراین دولت به کجا می انجامد؟»، « آیا درمنابع و مصادررسیده به دست ما اشاراتی درباره ساکنان کهکشانهای دور دست آمده است؟» و ... دهها موضوع دیگر می باشد که دراین جلسه  به بحث گذاشته خواهد شد.

شرکت برای عموم آزاد است.

انتهای پیام   313/17

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha