پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
راهپیمایی ۲۲ بهمن

حوزه / حوزه علمیه استان بوشهر به مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن با صدور بیانیه ای تاکید کرد: هدایت های هوشمندانه رهبر انقلاب و ایستادگی عزتمندانه مردم نقشه ها و فتنه های پیچیده دشمن را نقش بر آب کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حوزه علمیه استان بوشهر در بیانیه ای به مناسبت یوم الله 22 بهمن، آورده است: با گذشت 38 سال از پیروزی انقلاب اسلامی مردم ایران به رهبری امام خمینی(ره) اراده و اعتقاد این ملت به استقامت و جانفشانی در راه ارزش های والای اسلامی مستحکم تر و بیشتر شده است.

 پیشرفت های همه جانبه نظام اسلامی چشم جهانیان را خیره کرده و استکبار و دشمنان این انقلاب در مقابل اراده پولادین این مردم درمانده تر و عاجزتر از گذشته شده است و رهبری ها و هدایت های رهبر روشن ضمیر و هوشیار انقلاب و ایستادگی و مقاومت عزتمندانه مردم و همچنین خون شهیدان عزیز مدافع حرم اهل بیت(ع) که در واقع مدافعان حقیقی وطن اسلامی هستند، نقشه ها و فتنه های پیچیده دشمن به ویژه حمایت های آنان از گروه های تروریستی و تکفیری را نقش بر آب کرده و شیطان بزرگ را بیش از پیش، مأیوس و دلسرد نموده است.

مضافاً اینکه؛ با انتخاب رئیس جمهور جدید آمریکا تمام زشتی ها و پلیدی های نظام سلطه و استکبار به عیان و در مقابل دیدگان همه جهانیان به نمایش گذاشته شده است.

مدیریت حوزه علمیه استان بوشهر ضمن تبريک فرا رسيدن سالروز پيروزي شکوهمند انقلاب اسلامي ‌و با اعلام تجدید بیعت با آرمانهای امام، انقلاب و مقام معظم رهبري، مردم آگاه، انقلابی و همیشه در صحنه استان و طلاب، اساتید و روحانیون معظم را به شرکت پرشور در راهپیمایی با شکوه و وحدت بخش روز جمعه 22 بهمن 1395 دعوت می­نماید.

                                             

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha