پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت‌الاسلام سید هاشم الحیدری

حوزه / فعال فرهنگی جبهه مقاومت اسلامی در عراق گفت: آثار ولایت و دولت اسلامی و پیشرفت ایران اسلامی باید به جامعه جهانی منتقل شود چراکه این پیشرفت ها از مهمترین کارها برای اثبات ولایت و موفقیت آن است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از بوشهر، حجت الاسلام و المسلمین سید هاشم الحیدری در جمع خبرنگاران، فعالیت جبهه مقاومت را دو بخش جنگ سخت و نرم عنوان کرد و گفت: جبهه نخست  شامل عرصه های مختلفی به رهبری جمهوری اسلامی در جبهه مقاومت است.

این مجاهد عراقی جبهه دوم را فضای مجازی دانست و اظهار داشت: در واقع این فضا اکنون به فضای حقیقی تبدیل شده و جنگ در آن داغ تر است.

وی افزود: مقام معظم رهبری رهبر کل جبهه مقاومت و جهان اسلامی است اما با توجه به اینکه مطالب را به فارسی بیان می کنند به همین دلیل برای انتقال پیام های معظم له بایستی آن را به زبان عربی ترجمه کرد که باید در این زمینه باید فعال تر شد.

حجت الاسلام و المسلمین الحیدری با بیان اینکه سخنان مقام معظم رهبری خط مشی و کلام ما است، مهمترین کار جبهه مقاومت مجازی را انتقال سخنان مقام معظم رهبری به جامعه جهان اسلام عنوان کرد و گفت: این انتقال در بُعدهای چند رسانه ای همچون عکس، کلیپ و کلام می تواند انجام شود در همین راستا یکی از کارهایی که انجام شد ایجاد اتاق مدیریت فضای مجازی در جبهه مقاومت بود و همین موضوع باعث پیشرفت در کار مقاومت شد.

فعال فرهنگی جبهه مقاومت اسلامی در عراق، متمرکز شدن بر روش های اثبات اصل ولایت را یکی دیگر از کارهای مهم در فضای مجازی عنوان کرد و خاطرنشان شد: تبلیغات در فضای مجازی نباید تماما منحصر به انتقال کلام مقام معظم رهبری باشد بلکه در کنار آن باید از روش های مختلفی همچون عقلی و نقلی برای اثبات اصل ولایت فقیه نیز استفاده کرد.

وی اظهار داشت: آثار ولایت و دولت اسلامی و پیشرفت ایران اسلامی باید به جامعه جهانی انتقال پیدا کند چراکه این پیشرفت ها از مهمترین کارها برای اثبات ولایت و موفقیت آن است.

این اندیشمند عراقی، تولید اثرات چند رسانه ای همچون موسیقی در مضمون مقاومت و برای مقاومت را سبب ایجاد روحیه در رزمندگان این جبهه  و حرکت رو به جلو آنان عنوان کرد و ابراز داشت: هدف ما از تشکیل این جبهه مجازی کمک به جبهه های مقاومت است؛ بعد از داعش نیز با وجود آل سعود و آمریکا و اسرائیل جنگ تمام نخواهد شد چراکه اگر تمام شود وجود شیطان معنایی ندارد.

حجت الاسلام و المسلمین الحیدری در پاسخ به این سوال که پیام برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در کاخ صدام در شهر بصره چیست گفت: این مراسم سال گذشته با حضور جمعیتی چند هزار نفره اعم از مردم و احزاب سیاسی و مسئولان در کاخ سابق صدام که در حال حاضر مرکز حشد الشعبی در بصره است برگزار شد که در این مراسم درباره اصل ولایت فقیه صحبت کردم.

وی افزود: پیام این مراسم عملی شدن وعده الهی است و آن اینکه لشکر عمر بن سعد زمانه با حضور نیروهای مقاومت(حشد الشعبی) و معتقد به ولایت نتوانست کاری از پیش ببرد.

وی با بیان اینکه همه نیروهای حشد الشعبی عاشق مقام معظم رهبری هستند گفت: هویت ملی ما عراقی است اما معتقد به جمهوری اسلامی ایران هستیم و این دو تعارضی با یکدیگر ندارد، ممکن است فردی حتی لبنانی باشد اما اعتقاداتش به ولایت بیش از یک ایرانی باشد البته در این خصوص ضد تبلیغات نیز وجود دارد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha