پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
صحیفه سجادیه

حوزه/ پژوهشگر حوزوی در نشست" درس هایی از صحیفه سجادیه" در بابل، گفت: صحیفه سجادیه دوره کامل درس زندگی است .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مازندران، حجت الاسلام جبرئیلی، در نشستی با موضوع" درس هایی از صحیفه سجادیه" در مدرسه علمیه خواهران الزهرا (س) بابل بیان کرد: صحیفه سجادیه یک دوره کامل درس زندگی است که در آن موضوعاتی مختلفی اعم از اخلاقی، سیاسی، اعتقادی و  اجتماعی آمده است.

این پژوهشگر حوزوی ادامه داد: صحیفه سجادیه، صحیفه کاملی برای راهنمای انسانیت، است که ابتدا از حمد الهی آغاز شده و حمد را مخصوص خدایی می داند که برای بندگان، محاسن خلق را اختیار کرد.

وی خاطر نشان کرد: خداوند هیچ بدی را در عالم خلق نکرده و ذره ای بی عدالتی در کار خدا نبوده و کمال برای همه یکسان است، شیطان برای گمراه کردن بندگان خداوند لحظه ای برنامه ریزی می کند و آفرینش شیطان نیز از محاسن خلق خدا به شمار می رود، چرا که اگر شیطان نبود بندگان خوب و بد از هم شناخته نمی شدند.

حجت الاسلام جبرئیلی تصریح کرد: شیطان مانند لاک پشتی است که وقتی فضا را امن ببیند، سرش را از لاک بیرون آورده و تجاوز گری می نماید، لذا امام خمینی(ره) متذکر شدند که آمریکا شیطان بزرگ است؛ البته همه کشور ها در مقابل شیطان کم آورده و کنار کشیدند و فقط ایران در مقابل آمریکا ایستادگی می کند و خواهد کرد، اصل این است که بالاخره شیطان نابود و حق ماندگار خواهد شد.

انتهای پیام313/48

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha