پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
همایش خواهران

حوزه/ با حضور جمعی از طلاب حوزه علمیه خوهران ، نشست جمعیت بانوان فرهیخته فرهنگی استان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، در ابتدای این نشست ، معاون فرهنگی پژوهشی آموزشی تبلیغات اسلامی بوشهر با اشاره به شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) ایشان را اسطوره و نمونه برای زنان جامعه کنونی خواند.

حجت‌الاسلام سید علی پناه محمودی نیا در ادامه سخنان خود بهره گیری از سیره علمی و رفتاری این معصوم را برای همه اقشار ضروری دانست.

وی از جمعیت بانوان فرهیخته خواست با تحقیق و مطالعه شخصیت حضرت فاطمه (س) محتوای فرهنگی و اجتماعی فعالیت های فرهنگی زنان جامعه کنونی را تامین و تغذیه فکری و عملی و رفتاری جوانان و نوجوانان را به‌عنوان یک الگوی برجسته انتقال دهند.

در بخش دیگری از این نشست کارشناس فرهنگی و رسانه و فن آوری های نو اداره کل تبلیغات اسلامی به تشریح اساسنامه آیین نامه و شرح وظایف و کارکردهای جمعیت بانوان در قالب پاورپوینت پرداخت و اهداف تشکیل این جمعیت را بیان کرد.

محمد شهبازی در بخشی از صحبت های خود به کار کرد کارگروه های این جمعیت اشاره داشت و تعیین کار گروه ها را بر اساس تخصص و علاقمندی اعضا یاد آور شد.

در ادامه این نشست فرشته محمدی باغملایی، رئیسجمعیت بانوان فرهیخته استان بوشهر به تشریح عملکرد فعالیت های این جمعیت در سال ۹۵ پرداخت و به برنامه‌های فرهنگی این جمعیت در سال ۹۶ اشاره داشت.

گفتنی است، در پایان این نشست که در اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر برگزار شد، از سوی رئیس و دبیر جمعیت بانوان فرهیخته از تمامی اعضا تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha