پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
آزمون

حوزه/ مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی، از برگزاری آزمون کتبی طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم در استان همزمان با سراسر کشور، پنج‌شنبه ۲۸ بهمن ساعت ۹ صبح خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان، حجت‌الاسلام رئوف سید نژاد با اعلام این خبر اظهار داشت: همزمان با سراسر کشور آزمون کتبی و شفاهی پنجمین مرحله طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم در شهرستان‌های استان فردا پنج‌شنبه 28 بهمن ساعت 9 صبح برگزار می‌شود.

وی افزود: آزمون شفاهی طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم از 16 تا 27 بهمن و آزمون کتبی آن همزمان با سراسر کشور  28 بهمن‌ماه ساعت 9 صبح  در هفت شهرستان استان  برگزار می‌شود.

ثبت‌نام 5100  قرآن آموز

مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی، از ثبت‌نام پنج هزار و 100 قرآن آموز در سامانه جامع اوقاف برای حضور در آزمون کتبی این دوره از طرح خبر داد و گفت: البته حافظان دانشگاه‌ها  و آموزش و پرورش هم جهت حضور در این طرح اعلام آمادگی کرده‌اند که قطعاً این تعداد تا روز آزمون افزایش می‌یابد.

وی تصریح کرد: آزمون کتبی طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم در خراسان شمالی در هفت مکان اصلی و 17 مکان فرعی شهرستان‌های بجنورد، شیروان، اسفراین، گرمه، جاجرم، فاروج و مانه و سملقان برگزار می‌شود.

به گفته حجت‌الاسلام سید نژاد، آزمون حفظ قرآن در رشته‌های حفظ جزء 30، جزء 30 و جزء یک، جزء 30 و جزء یک و جزء 2، 5 جزء، 10 جزء، 15 جزء، 20 جزء و حفظ کل و حفظ موضوعی است.

وی تصریح کرد: طرح تربیت حافظان قرآن کریم از سال 91 و در راستای اجرای فرمان رهبر معظم انقلاب آغازشده که بر اساس این برنامه باید 10 میلیون حافظ قرآن در سراسر کشور تربیت شود.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی خاطرنشان کرد: آزمون کتبی طرح حفظ در شهرستان بجنورد در شبستان امامزاده سید عباس (ع) بجنورد (برادران) و دانشگاه پیام نور (خواهران) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha