شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تبلیغ در فضای مجازی

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر با اشاره به اهمیت فضای مجازی، اظهار داشت: امروزه فضای مجازی واقعیتی است که همزمان می تواند هم تهدید و هم فرصت هم باشد، لذا با برنامه ریزی می توانیم از آن به‌عنوان فرصتی مناسب برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی استفاده کنیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی، در سومین جلسه کارگروه تولید محتوای رسانه ای استان بوشهر که به منظور بررسی عملکرد حوزه رسانه اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر و وضعیت فعالیت رسانه های دینی استان، در این اداره کل برگزار شد، به بیان نکاتی در راستای ضرورت توجه بیش از پیش به شبکه های اجتماعی و فضای مجازی پرداخت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر با اشاره به اهمیت فضای مجازی، اظهار داشت: امروزه فضای مجازی واقعیتی است که همزمان می تواند هم تهدید و هم فرصت هم باشد، لذا با برنامه ریزی می توانیم از آن به‌عنوان فرصتی مناسب برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی استفاده کنیم.

در ادامه این جلسه، حجت‌الاسلام سیدعلی پناه محمودی نیا، معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر نیز با تاکید بر حضور موثر در فضای مجازی،  به ضرورت انعکاس فعالیت های فرهنگی در رسانه ها پرداخت و خواستار توجه بیش از پیش به فعالیت های اداره کل امور فرهنگی و رسانه و فناوری های نو در استان شد.

محمد شهبازی، دبیر کارگروه تولید محتوای رسانه ای نیز در این جلسه به ارائه نکاتی در خصوص تشریح فعالیت های حوزه رسانه و فناوری های نو در دو سال گذشته در قالب پاورپونت به اعضا پرداخت.

انتهای پیام

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha