جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
 حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: جنگ کنونی جنگ دین بوده و مرز ندارد، بنابراین باید همه ما در برابر این جنگ با دشمن مقابله کنیم.

به گزارش  خبرگزاری « حوزه» از بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی، صبح امروز پنج شنبه در جمع طلاب مدرسه تخصصی امیر المومنین(ع) بیرجند، با اشاره به نقش مهم طلاب در ترویج ارزش های انسانی در جامعه اظهارداشت: امروز طلاب در گسترش تقوا و ارزش های انسانی در جامعه نقش بسیار مهمی به عهده دارند.

وی با بیان اینکه برخی نسبت به حفظ محیط زیست حیوانی پُز دروغین می دهند، اما نسبت به فضای معنوی انسان بی تفاوت هستند، گفت: طلاب باید فضای انسانی جامعه را از فساد پاک سازی کنند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با اشاره به جنگ فرهنگی و اقتصادی دشمن بیان کرد: متاسفانه برخی از مسئولان مربوطه در برابر پاک سازی فضای معنوی انسان می گویند ما خط قرمز نداریم.

وی ادامه داد: مگر می شود هرکس هر جاسوسی را انجام دهد و نسل آینده و فرهنگ مردم را فاسد کند و ما خط قرمز نداشته باشیم؟

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه حتی حشره ها در زندگی خود خط قرمزهایی دارند، گفت: چگونه می توانیم در برابر جنگ های اقتصادی و فرهنگی استکبار خط قرمز نداشته باشیم؟

رئیس شورای حوزه علمیه خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: جنگ کنونی جنگ دین بوده و مرز ندارد بنابراین باید همه ما در برابر این جنگ با دشمن مقابله کنیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha