جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت‌الاسلام سیدعلی پناه محمودی نیا

حوزه / معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی تبلیغات اسلامی بوشهر درجمع طلاب خواهر این استان گفت: متاسفانه امروز در بخش هایی از قبیل؛ اخلاقی حجاب و عفاف و خانواده دچار غفلت شدیم و دفاع را عالمانه انجام نداده ایم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حجت‌الاسلام سیدعلی پناه محمودی نیا در نشست هم اندیشی جمعیت بانوان فرهیخته فرهنگی استان، اظهار داشت: رصد و آسیب شناسی مشکلات جامعه رسالت جمعیت بانوان فرهیخته فرهنگی است.

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی تبلیغات اسلامی بوشهر در ادامه سخنان خود گفت: ما در پیروزی انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس شیر زنانی هوشیار و با بصیرت بالا داشتیم که مسائل را رصد کرده و انتقال می داند و جامعه با اخلاقی برای دفاع آماده می شد.

وی بیان کرد: در حوزه هایی از قبیل اخلاقی، حجاب و عفاف و خانواده دچار غفلت شدیم و دفاع عالمانه انجام نداده ایم؛ دشمن در صدد است تا با از هم پاشیدن بنیان خانواده به اهداف ننگین خود برسد و وقتی اعتقادات یک خانواده به هم بریزد و پوسیده شود، جامعه دچار چالش و مشکل می شود.

حجت‌الاسلام محمودی نیا با بیان این که وقتی سیره عملی حضرت زهرا(س) را ا زما بگیرند چیزی برای ما نمی ماند، اضافه کرد:بهره گیری از سیره علمی و رفتاری این معصوم برای همه اقشار ضروری است.

وی از جمعیت بانوان فرهیخته خواست با تحقیق و مطالعه شخصیت حضرت فاطمه (س) محتوای فرهنگی و اجتماعی فعالیت های فرهنگی زنان جامعه کنونی را تامین و تغذیه فکری و عملی و رفتاری جوانان و نوجوانان را به‌عنوان یک الگوی برجسته انتقال دهند.

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی تبلیغات اسلامی بوشهر تصریح کرد: هدف از تشکیل این جمعیت این است که ما دائما در حال رصد باشیم باید مشکلات جامعه را آسیب شناسی کنیم و راه دفاع و مقابله را در جامعه نهادینه کنیم مثلا در بحث آسیب های اجتماعی مشاوره و فضای مجازی کار گروه تشکیل شود و هر کدام وظایف خود را انجام دهند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha