پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام سید حسن فاضلیان _مدیر حوزه علمیه خواهران همدان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران همدان گفت: در مسیر ولایتمداری با الهام‌گیری از سیره حضرت زهرا(س)، باید بصیرت، دشمن‌شناسی و مقاومت حضرت را الگوی خود قرار دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از همدان، حجت الاسلام حسن فاضلیان، ظهر امروز در همایش مبلغه‌های همدان که با محوریت بصیرت افزایی فاطمی در سالن انصار برگزار شد با تاکید بر ضرورت ترویج سبک زندگی فاطمی در جامعه، اظهار داشت: ترویج سبک زندگی دینی و اسلامی از نیازهای ضروری امروز جامعه است.

وی بیان کرد: ولایت محوری فاطمی(س) دارای زمینه‌ها و ستون‌های محکمی از جمله بصیرت، دشمن‌شناسی و مقاومت است که بصیرت می‌تواند به‌عنوان راهکاری برای شناخت و آگاهی عمیق از جریانات و اتفاقات، درک صحیح و تشخیص بین حق و باطل پایه‌های محکم ولایت محوری قرار بگیرد.

مدیر حوزه علمیه خواهران همدان عنوان کرد: الگوگیری از سبک زندگی اسلامی و به ویژه سبک زندگی فاطمی(س) در تمام ابعاد زندگی همچون ابعاد فردی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و  ... برای همه مسلمانان لازم است و در این راستا به ویژه بانوان باید در تمام این عرصه‌ها و علاوه بر آن در خانه‌داری، تربیت فرزند و در اجتماع بودن پیرو حضرت زهرا(س) باشند.

حجت الاسلام فاضلیان با بیان اینکه حضرت صدیقه کبری(س) نسبت به فرزندان، بهترین مدیریت مادرانه را نشان دادند، گفت: در عرصه سیاست و اجتماع نیز ایشان هر جا که لازم بود، ورود کردند و خطبه فاطمه زهرا(س) کمتر از خطبه های حضرت علی(ع) نیست.

رئیس حوزه علمیه خواهران غرب کشور بیان کرد: در مسیر ولایتمداری با الهام‌گیری از سیره حضرت زهرا (س)، باید بصیرت، دشمن‌شناسی و مقاومت حضرت را الگوی خود قرار دهیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha