پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام علیجان دلدار - بیرجند

حوزه/ حجت الاسلام دلدار، گسترش فرهنگ فاطمی را لازمه پویایی جامعه دانست و افزود: جامعه جهانی بخصوص آمریکا می خواهد با نفوذ در افکار و زندگی ما، خود باوری و الگوی گیری از زندگی فاطمی را کم رنگ نماید.

حجت الاسلام علی دلدار در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بیرجند، ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، اظهار داشت: حضرت فاطمه زهرا(س) الگوی همه بشریت در عالم هستی است.

وی ادامه داد: حضرت فاطمه زهرا(س) با همه عظمتی که داشتند، شهید راه ولایت شده و این امر نیز باید مورد توجه مردم به خصوص روحانیون باشد.

مدیر مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع) بیرجند، افزود: باید همان گونه که حضرت فاطمه زهرا(س) شهید راه ولایت شدند، ما نیز با تأسی از زندگانی ایشان، ولایی و انقلابی باشیم. همچنین باید در امور زندگی با بصیرت رفتار کرده و همواره پشت سر رهبر معظم انقلاب و ولی امر مسلمین حرکت کنیم.

حجت الاسلام دلدار، گسترش فرهنگ فاطمی را لازمه پویایی جامعه دانست و  افزود: جامعه جهانی بخصوص آمریکا می خواهد با نفوذ در افکار و زندگی ما، خود باوری و الگوی گیری از زندگی فاطمی را کم رنگ نماید.

مدیر مدرسه امام حسن مجتبی(ع) بیرجند، مبارزه با اسکتبار، ولایت پذیری، قناعت، مقابله با تبعیض و نفاق و ... را در زندگی دخت پیامبر(ص) مشهود دانست و ادامه داد: جامعه ای که در آن سبک زندگی فاطمی پیاده سازی شود، پیشرفت قابل چشمگیری خواهد کرد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha