جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام ملا نوری

حجت الاسلام ملا نوری گفت: اگر حوزه های علمیه مدیران خوبی برای آینده جامعه تربیت کنند، شاهد پیشرفت و ترقی خواهیم بود، ولی اگر این کار صورت نگیرد، حتی با قرار دادن سد آهنین جلوی دشمن، باز هم شکست خواهیم خورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، حجت الاسلام حسین ملا نوری، مسئول دفتر فرق و ادیان معاونت تبلیغ حوزه های علمیه، امروز در جلسه معاونان تبلیغ استان همدان ابراز داشت: در رابطه با اعزام مبلغ به روستاهای بالای 1000 نفر جمعیت در قالب طرح هجرت، هیچ محدودیتی نداریم.

وی ادامه داد: می توانیم یک مبلغ را برای اداره دو روستا که جمعیت هر دو روستا به 1000 نفر برسد اعزام کنیم و عمده مشکل ما کمبود مبلغ برای اعزام به این مناطق تبلیغی است.

مسئول دفتر فرق و ادیان معاونت تبلیغ حوزه های علمیه تصریح کرد: معاونت تبلیغ برای اعزام مبلغ از قم در قالب طرح هجرت و همچنین مشغول به کار کردن مبلغان در مدارس امین، هیچ مانعی ندارد.

وی در ادامه افزود: در مدارس امین برنامه های تربیتی مدرسه با بودجه آموزش و پرورش در اختیار حوزه قرار می گیرد و معرفی روحانی نیز توسط حوزه انجام می شود.

وی ادامه داد: اگر حوزه علمیه استان همدان بتواند مدارس امین نوع یک را راه اندازی کند، معونت تبلیغ حوزه پشتیبانی لازم را انجام خواهد داد، البته مدارس امینی که در کشور وجود دارد غالبا نوع دوم و سوم از این مدارس هستند.

حجت الاسلام ملا نوری با اشاره به مدارس امین مطرح کرد: بیشترین سرمایه گذاری ما در مدارس امین اختصاص به مدارس پسرانه دارد، البته مدارس امین دخترانه را نیز در برنامه ریزی خود قرار داده ایم.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت مدارس امین پسرانه، افزود: درست است که بانوان تربیت کننده نسل آینده جامعه هستند، ولی آنها در خانه با کودکان خود سر و کار دارند و عمده دلیل برنامه ریزی ما روی مدارس امین پسرانه این است که آقایان مدیران جامعه هستند و مدارس امین باید تربیت کنندگان این مدیران باشند.

وی در پایان افزود: اگر ما مدیران خوبی برای جامعه تربیت کنیم، شاهد پشرفت و ترقی جامعه خواهیم بود، ولی اگر این کار صورت نگیرد حتی سدی آهنین جلوی دشمن قرار دهیم باز هم شکست خواهیم خورد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha