چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
عبادی بیرجند

حوزه/ حجت الاسلام عبادی، شهدا را شناسنامه انقلاب و نظام اسلامی خواند و گفت: شناسنامه انقلاب به نام و نشان شهدا نقش بسته است و تکلیفی که پیش روی ماست، این است که راه آنها را ادامه دهیم.

حجت الاسلام سید محمد باقر عبادی، نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در بیرجند، اظهار داشت. حضور در صحنه مردم و شرکت در تشییع شهدا نشان دهنده این است، که نه تنها دلبستگی مردم به نظام جمهوری اسلامی کم نشده، بلکه مسیری  را که امام(ره) و مقام معظم رهبری ترسیم کرده اند، خلل و انحرافی در آن پدید نیامده است.

وی با بیان این که شهداء دارای جاذبه ای قوی هستند، که پس از سال ها در  قلب و ذهن مردم باقی مانده است، ابراز داشت: شهداء در راه دین از جان خود گذشتند، تا امروز امنیت و آرامش ما را فراهم کنند و همه مردم و مسئولین باید دِین خود را به شهدا اداء کنند.

نماینده بیرجند در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همه ما باید پاسدار خون شهدا باشیم و باید بدانیم، که هیچ چیزی بالاتر از این نیست که انسانی با اراده و اختیار، جان و هستی خود را فدای آرمان بزرگ و والای الهی کند، و امروز با ادامه دادن راه آنان زمینه ای برای عزت جامعه فراهم شود.

وی خاطرنشان کرد:  حضور در مراسم شهدا  تنها برای رهايي خود  از غفلت روزگار است و ياد شهيدان با تدبیر و تدبر همراه باشد تا با ادامه دادن راه آنان درمسیر پیش رو شرمنده شهدایمان نشویم.

حجت الاسلام عبادی ادامه داد: جوانان امروز باید بدانند که شهدا برای شهادت به میدان نرفتند که اگر چنین بود، یاد و خاطره شان تا به امروز باقی نمی ماند، بلکه رفتند تا ضمن حفظ آرمان های انقلابشان، رضای خداوند را نیز جلب کنند و ما باید قدر جوانان خود و منزلت شهدا را همیشه بدانیم و به آنان احترام بگذاریم.

وی، شهدا را شناسنامه انقلاب و نظام اسلامی خواند و افزود: شناسنامه  انقلاب به نام و نشان شهدا نقش بسته است و تکلیفی که پیش روی ماست، این است که راه آنها را ادامه دهیم.

نماینده بیرجند در مجلس شورای  اسلامی  تصریح کرد: مسئولین باید توجه داشته باشند که نباید برخی حرف ها را به زبان آورند و فراموش نکنند که چرا انقلاب کرده ایم. ما برای نظام جمهوری اسلامی انقلاب کرده ایم و نمی گذاریم تا آرمان حذف شود.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha