پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام طه محمدی / امام جمعه همدان

حوزه/ آیت الله طه محمدی با انتقاد از برگزاری عروسی های تجملاتی در جامعه، گفت: برخی مراسم ها به غیر از آتش جهنم و آلوده شدن به گناه، برای انسان چیزی ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی، امروز در دیدار با کارکنان کمیته امداد استان همدان با اشاره به اهمیت خدمت رسانی به مردم به ویژه محرومان، گفت: خانواده هایی که مستضعف هستند علاوه بر نیاز مالی به کمک فرهنگی و معرفتی نیز نیاز دارند.

وی افزود: بسیاری از اعمال در روز قیامت برای افراد ثبت می شود که فرد از آن بی اطلاع است اما انسان مزد معلمی خیر خود را می بیند و این معلمی در آموختن دانش آموزان خلاصه نمی شود.

امام جمعه همدان ادامه داد: پاداش خداوند با مزایای دنیوی قابل مقایسه نیست و انسان باید برای رضای خدا کار خود را انجام دهد و روزی انسان از سوی خداوند مقدر است.

آیت الله طه محمدی ابرازد اشت:انسان در جایی که کار می کند باید نیت خود را خدایی کند و بداند که رفع گرفتاری از مردم در نزد خداوند قیمت ندارد و  کار کمیته امداد هم از همین دست است.

وی تصریح کرد: امام صادق(ع) می فرماید که اطعام مومن و سیر کردن آن را از انجام ده حج و ده بنده آزاد کردن بیشتر دوست دارم و حیف است انسان مزد و پاداش به این زیبایی را با کمکاری نابود کند.

امام جمعه همدان با اشاره به اهمیت قرار دادن نیت کارها برای خداوند خاطرنشان کرد: انسان باید قرارداد را  با خدا منعقد کند، چرا که خدای متعال نسبت به روزی انسان قادر است.

وی در پایان با انتقاد از برگزاری عروسی های تجملاتی در جامعه، گفت: برخی مراسم ها به غیر از آتش جهنم و آلوده شدن به گناه، برای انسان چیزی ندارد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha